Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 20 listopada 2008

====== XIII Akcja Gtwb - Cztery łapy ======

Mam przyjemność zakończyć pierwszą feralną trzynastkę akcyjną GTWb. Od następnego miesiąca zaczynamy kolejną, drugą :)
Oczywiście zaczęło się feralnie, bo się bloog buntował. Ale się wbiłam z Internet Exlorera (Mamo, jakie to wolne).
Ale do rzeczy.
Łapy i to na dodatek cztery. A nawet Trzy razy po cztery.
Pierwsze cztery łapy to piesek, który plątał mi się pod nogami, gdy robiłam zdjęcia podwórek na Pradze (dokładnie przy ulicy Czynszowej).


Drugie cztery łapy, to piesek z osiedla Wrzeciono, który plątał mi się pod nogami, gdy fociłam kultowy okrąglak. Ale nie spodobał mu się aparat...

Trzecie cztery łapy to pies Wawrzyszewa. Gazety o nim nie raz pisały. Łatek! Na szczęście udało się go namówić na mieszkanie w bloku i już patrole straży miejskiej mu nie straszne. Na zdjęciu w ostatnim krzyku psiej mody, czyli szeleczkach. Mój Gucio też ma.


A na koniec mój ulubiony pies z dzieciństwa. PANKRACY i piosenka.

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 22 listopada 2008 18:16

Fajne te 4 łapki no i Pankracy, obowiazkowo :)

nick wildrose

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 21 listopada 2008 14:28

Cieszę się,ze udało sie dodać komentarz :)

nick lavinka
dodano: 21 listopada 2008 10:03

Ładne pieski.

nick Szambo

blog: www.szambo-blog.blogspot
dodano: 21 listopada 2008 7:56

Pankracy wymiata :D

nick ewa.krajewska

blog: fotonigra.blox.pl/html
dodano: 20 listopada 2008 23:18

ach! Pankracy, Pankracy! jak ja kochałam Pankracego :)

nick noijaktunierobic

blog: www.noijaktunierobic.blox.pl
dodano: 20 listopada 2008 21:06

pierwszy jest przefajny - lubię takie kostropate

nick cozerka
dodano: 20 listopada 2008 21:06

pierwszy jest przefajny - lubię takie kostropate

nick cozerka
dodano: 20 listopada 2008 19:05

o, Pankracy :) jak miło go znów widzieć
Ps.jestem za kotami, to nt pojedynku międzyblogowego :)

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 20 listopada 2008 18:27

Lubie kundelki:)

nick byproject

blog: piaseczno.blox.pl
dodano: 20 listopada 2008 17:39

:)

nick lavinka
dodano: 20 listopada 2008 17:08

Ehhh, Pankracy... Ja także dziękuję za przywołanie mocno przykurzonych wspomnień z dzieciństwa :)

nick blezz

blog: miastografia.blogspot. com
dodano: 20 listopada 2008 16:48

Moja córka wychowała się na Pankracym, Jacku i Agatce, Reksiu. Och łeżka się kręci w oku. To były bajki prawdziewe bez grama przemocy.

nick Jagoda

blog: turystykaemerytki.blog.onet.pl/
dodano: 20 listopada 2008 16:00

Ooooooo maaaaaaaaaaaaatko!!!! Kosiany Pankracy. Jak dobrze, że o nim przypomniałaś. Dzięki:)

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 20 listopada 2008 15:47

Dzięki za przypomnienie Pankracego. Wzruszyłem się niepomiernie. :))

nick slawnw

blog: cowul.blox.pl/html

lavinka pisze...

dodano: 20 listopada 2008 14:43

@Hanula: 13 akcja to musi być pod górkę :)

@Schwefel: Jakby Ci codziennie kilkadziesiąt osb podrzucało kiełbaski to też byś tak wyglądał :) To zdjecie z wakacji, teraz Łatek na diecie i trochę wyszczupłał :)

@Beavis: Nawet Gazeta Stołeczna dwa razy o nim słyszała. Jedna wieść niesie,że ktoś go tu wywiózł i zostawił i biedak latamisię błąkał - inna,że został po budowlańcach(kiedyś pilnował baraków). Ja tam nie wiem, w każdym razie pamiętm,ze zawsze leżał pod moim blokiem i na kogoś czekał. Ludzie z litości dawali mu jedzenie,ale pies nie chciał u nikogo zamieszkać. Z czasem jedna z osób która go dokarmiała miała go dosc i zaczęła wydzwaniać na straż miejską. I wtedy zaczeły się kłopoty, bo całe osiedle stanęło murem za Łatkiem. Długo trwały przepychanki, przez jakiś cza Łatek miał budę na podwórku. Ale mu dzieciary petard tam wzruciły i biedak był bardzo pokaleczony. Spał na gołej ziemi bo się bał do budy wejść. Jakoś udało się go sąsiadom z klatki obok go uglaskać i odtąd mieszka z nimi.

@Karolina, Mikajo, Karska, Qquina:To był niewątpliwie kultowy program muzyczny :)

@Kazu78,Ikroopka: Nie mam nic przeciwko kotom, ale pies najlepszym przyjacielem człowieka i basta! :)

nick lavinka
dodano: 20 listopada 2008 11:02

O, pieski;)))

nick ikroopka
dodano: 20 listopada 2008 11:01

Widzę, że dziś trwa pojedynek międzyblogowy "psy kontra koty" - Ty o psach, no to ja kotem skontrowalem :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 20 listopada 2008 10:50

Uwielbiałam Piątek z Pankracym. I jutro piątek będzie się kręcić, bez Pankracego, ale i tak fajnie :)

nick qqina

blog: niewydrukowany.blox.pl
dodano: 20 listopada 2008 10:28

Śliczne!
Mam nadzieję, że Pankracy z Panem za Tęczowym mostem razem biegają i doganiają się wzajemnie...

nick ela.d

dodano: 20 listopada 2008 9:49

O tak, tak! Cztery lapy psa unoszą w świat! :)

nick karska
dodano: 20 listopada 2008 9:47

Pankracego to i ja uwielbiałam. Czasem całymi dniami chodzi mi po głowie piosenka o Pankracym :))))

nick mikajo

blog: mikajo.blox.pl/html
dodano: 20 listopada 2008 9:22

Juz dawno nie widzialam Pankracego :0) ale mam radoche!

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 20 listopada 2008 8:51

O Pankracy fajny :) A co to za słynny pies Wawrzyszewa ? Nigdy o nim nie słyszałem... :)

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 20 listopada 2008 7:21

Wypasione te psy, szczególnie ten ostatni.

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 20 listopada 2008 5:51

3 razy do ciebie podchodzę. Reklamy nioe dają mi dać komenta.Swoje 4 łapy już dodałam w obu blogach. Buziaki.

nick hanula1950

Prześlij komentarz