Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 13 listopada 2008

==== Trochę architektury z Włoch ====

Tych powarszawskich oczywiście. Zabudowa głównie willowa, takie zielone miasto w skali człowieka. Niska sympatyczna architektura na niedużych działkach. Ale daleko od centrum i wszelkich usług, co w godzinach szczytu staje się nie do wytrzymania. Miejsce dobre do mieszkania na stałe, ale nie do codziennego dojeżdżania do Warszawy. Ogromne korki w ciasnych uliczkach i kiepska komunikacja miejska. Pociągi niepunktualne i ciasne (za rzadko kursują). Mimo wszystko warto czasem odwiedzić.
Niestety nie wiem jak wygląda ten dom... bo go nie widać zza winorośli :)

Reszta zdjęć w Albumie WŁOCHY

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 06 maja 2009 23:47

Ciekawe jak wygląda pod spodem ;)

nick lavinka
dodano: 06 maja 2009 23:00

hehehe, ten zielony jest klawy ;D

nick Grzesiek

blog: www.pro-angielski.pl
dodano: 16 listopada 2008 2:37

Się zastanawiałam, kto się pierwszy da nabrać :)))

nick lavinka
dodano: 15 listopada 2008 21:58

Ale zagwostka, czytam, patrze i dziwie sie, jakie Wlochy toz nic nie poznaje... nie ta architektura, nie te widoki... a tu masz!
Trabalinska ze mnie, nie te Wlochy!

nick wildrose

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 15 listopada 2008 16:28

Wiem, ale żeby perełki nie było tutaj? ;-P

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 15 listopada 2008 13:54

@ToMi: Perełka włoskiego renesansu jest na Picasie. Ograniczam ilość zdjęć we wpisie do 6-8.

@Froasia: Ja nie mam bluszczu, mieszkam na 11 piętrze i też miałam ostatnio mysz. Plotki z tym bluszczem. Wystarczy nie mieć kota w piwnicy :)

nick lavinka
dodano: 15 listopada 2008 13:24

No ten dom w bluszczu (czy co to za roślinka) niezly. Zawsze mi się podobały takie domy, dopóki ktoś mi nie wyjaśnił, że to najlepszy sposób na myszy na drugim piętrze ;)

nick froasia

blog: fro.blox.pl
dodano: 15 listopada 2008 9:14

Czasami lepiej że nie widać ;-) A czemu nie ma perełki włoskiego renesansu? ;-P

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 14 listopada 2008 19:16

Tylko w jakiej walucie?

nick lavinka
dodano: 14 listopada 2008 16:08

Powinnaś pobierać opłaty manipulacyjne

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 14 listopada 2008 12:55

Kazu Co Ty mi tutaj jakiś nielegalny handel komciami uskuteczniasz, hę? :P

nick lavinka
dodano: 14 listopada 2008 10:53

Z tym dojazdem koleją to moim zdaniem aż tak najgorzej nie jest. Ścisk faktycznie jest, ale cóż, gdzie go nie ma? W metrze i tramwajach tak samo jest... Choć faktycznie te pociągi nietregularnie jeżdżą, raz się czeka 3 minuty a raz 20.

SIkor: Ja też oddam na Ciebie głos w zamian za komcia na moim blogasku :))

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 13 listopada 2008 22:55

ten drugi dom to miszczu normalnie :)

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 13 listopada 2008 22:40

@Tomek: Bo to kiedyś było nieduże miasto Zsotało wchłonięte wraz z rozrastaniem się aglomeracji.

@Sikor-world: Hej, na blogboxie już Ci klikęłam wcześniej :)

nick lavinka
dodano: 13 listopada 2008 22:21

podoba mi się 2 zdjęcie ze względu na kolory!
lavinka oddałem na Ciebie głos na cool photoblogs liczę na rewanż ;) o to link: http://www.coolphotoblogs.com/awards.php?do=vote&sid=4957
jeśli to możliwe proszę także o głos na blogboxie ... trochę brakuje mi do 50 :(

nick sikor-world

blog: sikorworld.blox.pl
dodano: 13 listopada 2008 21:44

Ale ten domek na ostatnim zdjęciu jest pięknie obrośniety winoroślą
Fajny ten domek jest na drugim zdjęciu, wszystko to wyglada na nieduże miasto :)

nick tomek

Prześlij komentarz