Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 16 listopada 2008

== Kurpie - dziś Chata Kurpiowska i Kościoły ceglane ==

Klik w fotkę jedną albo drugą i myk do bloga podróżniczego.

Z bloga podróżniczego

Jeden renesansowy w Broku, reszta neogotycka. Długosiodło, Pniewo, Popowo Kościelne. Na zdjęciu ten z Długosiodła oraz wnętrze kościoła w Pniewie.


Prócz tego dorzuciam dwa kościoły spoza Kurpi, z południowej strony Bugu. Kamieńczyk i Sadowne.


Wszystkie zdjecia w albumie KURPIE BIAŁE - KOŚCIOŁY CEGLANE

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 23 grudnia 2009 12:06

Myślisz? A możliwe. Tego dnia widziałam tyle kościołów,że mogło mi się poplątać z którego były to zdjęcia,dzięki za uwagę :)

autor lavinka
dodano: 23 grudnia 2009 10:44

Wnętrze kościoła nie jest z Pniewa to raczej Popowo KOścielne.
pozdr

autor molka
dodano: 11 listopada 2008 14:47

idę na bloggera
pozdro
miłego popołudnia

autor Donwinka

blog: foto-donwinki.bloog.pl/
dodano: 11 listopada 2008 11:28

Do każdego stylu NEO mam stosunek ambiwalentny. Ale neogotyk lubię. Sporo tego mamy na Lubelszczyźnie. Po drodze do Warszawy wystarczy wspomnieć monumentalny kościół w Garbowie i mniejszy w Rykach.

autor Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 09 listopada 2008 18:37

@Vojtek: Widziałam , jedziemy w Sudety ale tylko razem z Twoją żoną :)
@Donwinka: A Emulsyjna to taka konsekwencja enigmatyczności ;)
@Yukka: Zatem niecierpliwie czekam na efekty :)

autor lavinka
dodano: 09 listopada 2008 17:33

Hmm...z tą podpórką to świetny pomysł. Spróbuję nastepnym razem
Pozdrawiam Serdecznie

autor annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 09 listopada 2008 8:03

jak widzę to ten Vojtek prawdziwy marzyciel ;-))
a tak a pro po to ''emulsyjna'' to zmywalna? kolorowa? nie łuszcząca się? czy co...
bo takiego określenia osoby też nie spotkałam chociaż wiele w życiu słyszalam
pozdrawiam milutko

autor Donwinka

blog: foto-donwinki.bloog.pl/
dodano: 09 listopada 2008 6:53

Napisz mi jeszcze co to znaczy, że jestes emulsyjna:) Emulsja to była kiedyś na papierze fotograficznym. Oraz farba emulsyjna do ścian:)
Vojtek emulgator

autor Vojtek

blog: warsawman.bloog.pl
dodano: 09 listopada 2008 6:51

Pięknie Paulino!
W Popowie Kościelnym byłem kilkakrotnie. Jeździłem z ojcem nad Bug na rybki. Jeździliśmy jeszcze do Kamieńczyka tam gdzie Liwiec wpada do Bugu, oraz do Kuligowa i Czarnowa. Piękne rozlewiska Bugu... No to jesteśmy umówieni na zwiedzanie Sudetów. Tak przynajmniej zrozumiałem:)A dziś idę z żona na Cmentarz Żydowski. Prosiła mnie o to koleżanka z Izraela...Zmieniłem trochę ostatni wpis. Zajrzyj proszę.
Do zobaczenia w Sudetach!
Vojtekmarzyciel

autor Vojtek

blog: warsawman.bloog.pl
dodano: 09 listopada 2008 4:39

miłej niedzieli
fotki świetne
pozdrawiam milutko

autor Donwinka

lavinka pisze...


dodano: 16 listopada 2008 17:32

Łaaaaaaaaaaaałłłł, ale mam dzisiaj ucztę!!! Dobrze, że na niedzielę popadło, to czasu dosyć na oglądanie. Pozdrowienia serdeczne:)

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 16 listopada 2008 14:11

@Hanula: Wgrywasz sobie na dysk program Picasa, zdjecia do kolażu zgrywasz do jednego folderuktóry wrzucasz do "moje dokumenty". Uruchamiasz program i czekasz aż czyta folde. Potem wchodzisz tam, zaznaczasz zdjecia i w narzędziasz bodajze robisz "zrób kolaż" -ja mam wersję angielską, nie pamiętam jak jest po polsku. W starej wersji Picasy robiło same kwadraciki. Prócz kolażu dodałam tu efekt odejmowania koloru i rozmywania.

http://picasa.google.com/

nick lavinka
dodano: 16 listopada 2008 11:31

cudo. W jaki sposób to się robi? Głupią blondynką jestem i już.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl

Prześlij komentarz