Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 14 listopada 2008

====== Pliszką blisko ======

Ze Starówki na Pragę przypłynęła Pliszka. Zabraliśmy się nią z rowerami na drugi brzegi. Trochę czekaliśmy na plaży. Przypłynęła pełniusieńka, ale i z nami było jej tłoczno.
A fundacja Ja Wisła dostała zastzryk finansowy i może będzie ścieżka przyronicza na praskim brzegu. Super!

Wszystkie zdjęcia Pliszki i z Pliszki tradycyjnie w albumie WISŁA

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 15 listopada 2008 20:18

Świetna rzecz!!! Pozdrówka

nick annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 15 listopada 2008 17:57

Nie. On po prostu czekał po drugiej stronie aż się zbierze większa grupa. Jak było pusto to czekał dłużej. Kiedyś spędziłam na jego pokładzie pół godziny(po stronie białołęki). Więc jego częstotliwość zależała od ilości ludzi i chyba nieco od widzimisię "kapitana" :)

nick lavinka
dodano: 15 listopada 2008 16:28

Mam wrażenie, że dopływał i zaraz odpływał... i przez to było częściej. A Pliszka to jeszcze w krzaki się chowała i trzeba było czekać te pełne pół godziny.

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 15 listopada 2008 13:57

@Hagen: W tym roku to ich było w sumie chyba ze 7. Ale tylko trzy bezpłatne.

@Vojtek: tak zdecydowanie Wisła powinna ożyć,ale to nie znaczy,że nalezy ją wybetonować.

@Nomaderro: Inna sprawa,że ona dość płytka jest jak woda opadnie.

@ToMi: Ten na Białołęce pływał raz na pół godziny, a zazwyczaj mieliśmy do niego wyjatkowe szczęście :)

@Rysielec: Przeplynąć chyba? ;)

@Grycela: A to wszystko wina Wisłostrady...

nick lavinka
dodano: 15 listopada 2008 11:37

Często mam wrażenie, że Wisła sobie, a miasto sobie... tak żyją jakoś obok siebie... Promy, ścieżki, kluby ze sprzętem pływającym pewnie to zmieniają stopniowo. Gratulacje dla Ja Wisły.

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 15 listopada 2008 10:40

Zawsze chciałem się przejechać. :(

nick rysielec

blog: smietniczek.pl
dodano: 15 listopada 2008 9:07

Mogłaby trochę częściej pływać, jak ten na Białołęce :-) Kiedyś jak dojechałem tuż po jej odpłynięciu, to się naprawdę nieźle naczekałem.

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 15 listopada 2008 8:31

znowu letnie obrazki podsuwasz... To prawda, za mało wykorzystujemy rzekę, to w ogóle ewenement na skalę europejską...

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 15 listopada 2008 7:52

Super sprawa! Widziałem ten prom jadąc mostem przez Wisłę. To dobry pomysł. Wisła powinna ożyć. Kiedyś pamiętam na Wiśle statki pasażerskie bocznokołowce, żagłówki, kajaki i warsztaty szkutnicze na wyskości Spójnie nz Żoliborzu. Zapraszam do mnie i pozdrawiam sobotnio
Vojtek&Vistula

nick Vojtek

blog: warsawman.bloog.pl
dodano: 15 listopada 2008 7:36

Nie wiedziałem, że w Warszawie prom pływa. Do tej pory jedyny mi znany prom przez Wisłę to w Kazimierzu było. Miłego weekendu.

nick Hagen

Prześlij komentarz