Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 9 listopada 2008

==== Las Bielański - jesień 2008 ====

Na dworzu niby dziś było ciepło i przebłyskiwało słoneczko, ale to już nie to samo co w październiku. Tego dnia w lesie Bielańskim był tłum niemożebny, a że poruszałam się rowerem - odczuwałam go dużo bardziej. Nawet na mało ruchliwych trasach było ciasno. Tylko na bardzo niewygodnych ścieżkach było pusto. To sobie pofociłam. Ale było ciut ciemno, bo to już późne popołudnie było i dlatego zdjecia nieco rozmazane. 

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 17 grudnia 2008 0:44

Nigdy nie szłam całością ścieżki przyrodniczej, a i kolejnych stacji nie pamiętam. Zajrzę na wiosnę, zwłaszcza w kwestii zawilców :)

nick lavinka
dodano: 17 grudnia 2008 0:17

Witam :)

A mnie Las Bielański najbardziej podoba się wiosną, szczególnie okolice ścieżki przyrodniczej między przystankami VII i XII, tam gdzie najwięcej zawilców kwitnie, ale jesienią też jest przepięknie szczególnie w słoneczne dni.

Co do fotek, to oczywiście bardzo ładne.

Pozdrawiam,
Rafał.

nick Rafał

blog: lasbielanski.waw.pl
dodano: 13 listopada 2008 17:11

Do maupy? Jak go zsynchronizuję z aparatem?

nick lavinka
dodano: 11 listopada 2008 22:50

Zawsze można podczepić jakiegoś Tumaxa na szynie...

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 11 listopada 2008 1:28

Ja nie powiem co myślę o swoim wbudowanym fleszu, autocenzura mi się włącza na końcu języka :)

nick lavinka
dodano: 10 listopada 2008 23:30

"Szkoda,ze teraz tak szybko ciemno się robi, zanim pomyślę o robieniu zdjec już jest za późno"

To tak samo jak u mnie dlatego teraz lampa błyskowa jest ważniejsza niż drugi obiektyw.

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 10 listopada 2008 21:48

Wstyd się przyznać, ale dziś madre wybrała się na rower a mnie jest nadal za zimno... ;)

nick lavinka
dodano: 10 listopada 2008 20:54

Wyjątkowo zielony...jak na jesień
Pozdrawiam

nick annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 10 listopada 2008 20:35

Ładny, nieskażony listopadem las.

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 10 listopada 2008 18:52

Ładne jesienne foty. Dziś wybrałem się na wycieczkę i mimo, ze ciepło i słoneczko, to jakos tak smutnie. Teraz juz wiem - całkowity brak liści na drzewach....

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 10 listopada 2008 17:32

O każdej porze. Na swój sposób :)

nick lavinka
dodano: 10 listopada 2008 17:18

Chyba jesienią las jest najbardziej fotogeniczny, prawda? Chociaż i zimowe zdjęcia widziałam bardzo ładne.

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 10 listopada 2008 16:50

Ano. Szkoda,ze teraz tak szybko ciemno się robi, zanim pomyślę o robieniu zdjec już jest za późno... a pracować trzeba.

nick lavinka
dodano: 10 listopada 2008 16:16

Sorry, powinienem przecież to poznać po barwie liścia zeschłego ;)

nick fotohci

lavinka pisze...

dodano: 10 listopada 2008 13:38

@Fotohci: Ja? To są zdjecia z października to raz a dwa,ze to oni próbowali mnie stratować :)

@Ikroopka: Oj teraz już nie... rdza na całego...

@Hanula: Mnie spacery nużą, wolę si szybciej przemieszczać :)

@Nomaderro:Słuszna uwaga odnośnie komarów :)

@Wildrose: Bo tam bardzo stare drzewa są i mają dużo liści. Zanim to wszystko opadnie, mija sporo czasu. Poza tym końcówka jesieni jet ciepła. Właściwie dopiero teraz wszystkie opadły (mać była na zdjeciach, też na rowerze i jakaś moherowa babcia ją zaczepiała) :)

nick lavinka
dodano: 10 listopada 2008 13:26

No jak dawno takiego lisciastego lasu nie widzialam i o dziwo, wcale nie jest mocno ogolocony z lisci. Jeszcze zielono!

nick wildrose

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 10 listopada 2008 11:42

zawsze mówię, że Biuelański jest super :)) Czy to latem, czy to zimą... czy jesienią może nawet ładniejszy niż latem, bo komarów nie ma i mnóstwo kolorów :)

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.c o m
dodano: 10 listopada 2008 8:17

Fajnie mi się spacerowało po tym jesiennym lesie.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 10 listopada 2008 8:01

Ze zdziwieniem zauważam, że jest jeszcze zielono !!!!a w każdym razie bardziej zielono, niz żółto i brązowo;)

nick ikroopka
dodano: 10 listopada 2008 7:02

Ponarzekałaś w poprzednim wpisie na los rowerków i swój wyprowadziłaś do lasu rozjeżdżać niewinnych pieszych :)

nick fotohci

Prześlij komentarz