Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 25 listopada 2008

==== Kurpie Białe - Pejzaże ====

Zaspałam dodanie wpisu wakacyjnego. To nadrabiam w poniedziałkową noc. Teleportacja za pomocą kliku w zdjecie.


Z bloga podróżniczego:

Architektura architekturą, ale Kurpie to przede wszystkim pola, pola, pola, łąki, łąki, łąki i laaaaaassss.... a przy tym czy na tym pierwszym zdjęciu to nie sławne miejsce gdzie biegają Teletubisie?

Zapraszam do nowego albumu KURPIE BIAŁE - PEJZAŻE

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 03 grudnia 2008 21:30

@Tomi: Do jednego takiego nawet wlazłam do środka. Super wrażenie, choć nieco klaustrofobiczne :)
@Karska: Oj wiem, widuję je często w czytniku z rss Twego fotobloga :)

autor lavinka
dodano: 02 grudnia 2008 21:22

Ha! Faktycznie! Odkrylas kraine Teletubisiow. :)
To zdjecie z belami slomy fantastyczne. Ech, jak ja lubie takie klimaty. :)

autor Karska
dodano: 30 listopada 2008 11:11

Marsjanie wylądowali! Na ostatnim zdjęciu namierzyłaś ukrytego marsjańskiego trójnoga.

autor meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 26 listopada 2008 15:20

Trasa rowerowa wzdłuż wału nad Bugiem jest bardzo długa. Myśmy przejechali kawałek od Wyszkowa do Broku, ale jestem pewna,że kiedyś tam wrócimy i pojedziemy dalej na wschód :)

autor lavinka
dodano: 26 listopada 2008 14:45

Zawędrowałam aż nad Bug - nigdy w tamtych rejonach nie byłam, więc tym bardziej cieszę się, że mogłam i tym bardziej chciałabym tam się znaleźć naprawdę;
pięknie !

autor ikroopka
dodano: 26 listopada 2008 13:45

Takie widoczki radują moja dusze :)

autor wildrose

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 25 listopada 2008 14:05

Nam było chwilami za gorąco i za piaszczysto, zwłaszcza na drugim zdjęciu. Trza było iść na piechotę i pchać rowery. Zapadały się w piasku nawet na 5cm, czyli cała opona grzęzła w piachu. Jak to zboże tam urosło to nie wiem. To nawet nie była ziemia, to była zwykła wydma.

autor lavinka
dodano: 25 listopada 2008 11:50

Fajny blog! Wpadnij na mój i odwdzięcz się, proszę, komentarzem.

autor Amelka

blog: www.amelka-kotek.bloog.pl
dodano: 25 listopada 2008 11:15

Cieplutko, widać, że chleb będzie z czego piec... To jest TO :)

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 25 listopada 2008 5:58

Lubię takie krajobrazy, zwłaszcza latem.

autor Hagen

lavinka pisze...

dodano: 26 listopada 2008 14:31

Na Kaszuby jedziemy w przyszłe lato :)

nick lavinka
dodano: 26 listopada 2008 14:02

Obejrzalam rajd rowerowy po Kurpiach, podobnie jak moje Kaszuby sa piekne! Przyznać trzeba ze takich widoków za granica nie ma!
Pewnie, ze sa cudowne wiejskie pejzaże, choćby w Toskanii, podziwiać mozna i trzeba, ale serce nie drży!

nick wildrose

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 26 listopada 2008 8:28

Dziękuję za wizytę. A gdzie dokładnie są Kurpie białe bo mam rodzinę niedaleko Pułtuska nad Narwią i nie wiem czy oni zaliczają się do Kurpii białych.
P.S. Cudowne letnie widoczki

nick hongkong90

blog: www.myfirstblog.bloog.pl
dodano: 25 listopada 2008 14:44

no proszę jak cieplutko :)

nick mikajo
dodano: 25 listopada 2008 13:46

Staram się tam dodawać wpis średnio raz w tygodniu. Dopiero koło weekendu mam czas by obrobić zdjęcia. Tym razem trochę się opóźniło :)

nick lavinka
dodano: 25 listopada 2008 11:13

O! Jakiego miałam nosa, kiedy przyjść tutaj. Wakacyjnie i letnio... zdecydowanie wole od zimy :) Pozdrawiam serdecznie i się teleportuję.

nick grycela

Prześlij komentarz