Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 4 sierpnia 2008

==== Wolna Republika Blogo-Pocztówkowa ====

Dnia bieżącego, w późnych godzinach wieczornych, nastąpiło zjednoczenie trzech blogów.

1. Wujka To Mi'ego pocztówki zza miedzy - blog macierzysty



2. Cioci lavinki pocztówki z warszavki - (dawniej warszavka i lavinka - i chwilowo jeszcze też)



3. Karmazynovej koparki pocztówki z budowy (dawniej jestem sobie żółtą koparką)




Stało się to możliwe dzięki wyprawie lavinki za Wisłę, Bug i Narew, żeby z blogów nie wiało pustką, wujek To Mi przekonał lavinkę do udostępnienia blogów by wrzucać wpisy z archiwum... to genialne posunięcie umożliwiło stworzenie Wolnej Republiki Blogo-Pocztówkowej!

Pocztówki wszystkich blogów łączcie się!

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 08 sierpnia 2008 22:45

No skoro blogaski ;-P

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 08 sierpnia 2008 22:17

A nie komcie?

nick lavinka
dodano: 05 sierpnia 2008 19:13

O, widzę że kontrola wpadła ;-)

Waluta już od dawna jest ta sam - kliki ;-P

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 05 sierpnia 2008 18:52

matko, porozumienie ponad podziałami?? A walutę tez ujednolicicie?? :D

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 05 sierpnia 2008 17:13

Obiecuję powrót do normy po powrocie :)

nick lavinka.z.komĂłrki
dodano: 05 sierpnia 2008 16:47

Ja się potrafię upić świeżym powietrzem ;-P Ale już poziom ołowiu we krwi wraca do normy ;-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 05 sierpnia 2008 15:37

jakos zagmatwane to troche, a moze tylko ja trzeźwy??

nick Yacek

blog: yacekwaw.bloog.pl
dodano: 05 sierpnia 2008 8:45

@tukee - E tam dzielny - zalogować się, kliknąć i już... to znaczy tak w teorii, bo mnie naszło na zrobienie Akcji Spamerskiej ;-P Ale to już moja własna inicjatywa ;-)

Dałoby się i finito music pociągnąć - ale w wersji audio nie video w moim przypdaku.

@chrzelice - Pozdrawiamy Wolną Republikę Chrzelicką ;-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 04 sierpnia 2008 23:54

niech żyje wolna republika!! :)

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 04 sierpnia 2008 22:30

El wysyłaj wszystkim i wszędzie. Każdy potrzebuje dobrego słowa :) A swoja drogą dzielny jest ten Tomi. Jeszcze jakby zagrał u Finito to już zupełny odjazd:)

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 04 sierpnia 2008 22:10


EL

nick EL

blog: :-)
dodano: 04 sierpnia 2008 21:57

Możesz na przykład zmienić nazwę bloga na "Cioci El pocztówki z ogródka" ;-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 04 sierpnia 2008 21:49

To ja jestem ciemna masa! Co komu, gdzie i na który adres mam wysyłać -a jeszcze i jakie?
EL

nick EL

blog: :-)

Prześlij komentarz