Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 6 sierpnia 2008

=== Gołębie z blokowiska ===

Tam gdzie jest miasto - tam są one. Żyją własnym życieme nie oglądając się na innych. Wykluwają się, dorastają, uczą się fruwać, tworzą społeczność... wreszcie mają pisklęta... a wszystko tuż pod naszym okiem... a jednak niewidzialne...
Te z mojego bloku:



A te z sąsiedniego osiedla:



Zobacz też Ptasią Republikę u wujka To Mi'eego (link).

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 11 sierpnia 2008 0:44

Paskudzą? Nie u mnie, na pewno :P

nick lavinka
dodano: 10 sierpnia 2008 21:57

U Ciebie też tak paskudzą?

nick Lordnever

blog: antyblog.waw.pl
dodano: 08 sierpnia 2008 22:35

Na Kurpiach zdecydowanie przeważały Boćki :)

nick lavinka
dodano: 08 sierpnia 2008 16:21

Dla tych co obserwują przyrodę - widzialne, dla innych obojętne, tak już jest.Tu gołębie a u nas wróbelki.
Pozdrowionka.

nick Renia i Jarek

blog: reniajarek.bloog.pl
dodano: 08 sierpnia 2008 16:17

@Monia: Strach przed dziobaniem?Czy to ma jakąs nazwę? @Robert: A Ty jeszcze przed obiadem,tak? @Hanula: Wpadnę wieczorem,jak się dobiję do komputera,z komórki nie widzę zdjęc

nick Lavinka.z.komorki
dodano: 08 sierpnia 2008 16:03

U Ciebie gołębie, a u mnie dziś kot z Grodziska Mazowieckiego.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 08 sierpnia 2008 11:15

Jakie tłuste sztuki... :)

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 08 sierpnia 2008 10:26

nie lubie gołębi bo zawsze się boję, że mnie udziobią. Za to moje dziecko je kocha i to w każdym wydaniu. Karmi non stop i najchetniej to by wszystkie do domu zabrał. Ptasiek się znalazł.
pozdrawiam

nick Monia

Prześlij komentarz