Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 30 sierpnia 2008

==== Blog zatoczył kółko - ruina na Młocinach ====

W zeszłym roku prezentowałam tajemniczą budowlę przy stawie na tyłach Pałacyku Bruhla na Młocinach. Dostać się tam można pieszo lub rowerem. Samochodem nie bardzo, chyba że ktoś ma model kieszonkowy :)
Tak wyglądał w zeszłym roku:

A tak wygląda dziś.

Niewiele się zmieniło. Mało kto się interesuje, pokrzywy rosną, złamane parę lat temu drzewo opiera się oń tak samo jak zawsze. Ech, gdyby tam zrobić małą knajpkę dla rowerzystów, ech.... z góry uprzedzam wszystkich pytających,że moja wiedza na jego temat od zeszłego roku nijak się nie powiększyła. Czyli same domysły.


Obok budowli znajduje się staw. Komarzany,ale malowniczy o każdej porze roku.



Jeśli ktoś chce obejrzeć jego więcej zdjęć, zapraszam do albumu SYPIE SIĘ.

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 10 września 2008 12:16

fajne to miejsce, troche zaniedbane.
ja topielca niechciałbym zobaczyć, bałaby się potem do wc w nocy pójść

nick wnetrzator

blog: wnetrzator.pl
dodano: 05 września 2008 2:32

Też bym poleciała zobaczyć topielca :)

nick lavinka
dodano: 04 września 2008 17:56

nie no 'cywilizowany' to za duze slowo jednak...;) ale calkiem czyste glinianki - to tak. pozniej plotkowano (a moze nie byly to plotki?!), ze topielca tam znaleziono i rodzice zakazali nam na glinianki chodzic. oczywiscie chodzilismy nadal, zeby zobaczyc tego topielca wlasnie. ale go nie bylo...

www.dworzeccentralny.blogspot.com

nick ulotny
dodano: 03 września 2008 12:06

tam na prewno były spotkania masonów albo jakiejś sekty :)

nick mef

blog: mef.fotolog.pl
dodano: 03 września 2008 0:47

Kąpielisko? Rany, to był cywilizowany staw? Trudno uwierzyć widząc jego stan obecny... tym bardziej szkoda...

nick lavinka
dodano: 02 września 2008 12:42

a ja w sprawie tego stawu, ekhem, 'komarzanego'... otoz dawno temu bylo to kapielisko,w ktorym po szkole sie calkiem milo pluskalismy. a wokol budowli (10 lat temu wygladala tak samo...) fajnie sie w chowanego bawilo. ech...
z centralnym pozdrowieniem
Ul
www.dworzeccentralny.blogspot.com

nick ulotny
dodano: 01 września 2008 23:33

jaki piękna malownicza budowla, bardzo romantyczna na dodatek

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 31 sierpnia 2008 16:14

Zawsze jakaś nowa wieść :)

nick lavinka
dodano: 31 sierpnia 2008 13:17

Witam :)

Ja słyszałem, że ta budowla - orientalny budynek w kształcie rotundy - została wzniesiona po 1790 roku, ale dokładnie kiedy nie wiem.

Pozdrawiam.

nick Rafal

blog: lasbielanski.waw.pl
dodano: 31 sierpnia 2008 1:51

@roztoczanski: Witam w warszavkowych progach :) Podoba mi się stwierdzenie "nietypowych" :)
@deck: Baseny Skry? Znam, mijałam nieraz ale zawsze było za ciemno na zdjęcia....

nick lavinka
dodano: 31 sierpnia 2008 1:08

http://images.google.com/images?um=1&hl=pl&q=baseny+skry&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w

to tak co do ruin ...

nick deck

blog: www.maxvax.pl
dodano: 31 sierpnia 2008 0:34

Zaraz tam podejrzanych, ja bym powiedział nietypowych ;)

nick roztoczanski
dodano: 31 sierpnia 2008 0:16

Jakich podejrzanych? Toż to najpopularniejszy skrót wiodący do promu na Młocinach :)

nick lavinka
dodano: 31 sierpnia 2008 0:11

Jak zawsze szlajasz się w różnych podejrzanych miejscach :) PS.Wróciłem z urlopu, wznowiłem emisję fotobloga.

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl

Prześlij komentarz