Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 1 sierpnia 2008

==== Częściowe zaćmienie słońca 1.08.2008 ====

Dziś między innymi dzięki blipowi, obserwowałam częściowe zaćmienie słońca. Największe w Warszawie było ok. godz. 11.50. Ale wcześniej też coś już było widać. Pierwsze próby robienia zdjęcia przy maksymalnej przysłonie 8 i minimalnym dostępnym czasie 1/1000 (ISO50) były mizerne.



Ale trochę później przypomniałam sobie,że mam 10krotny zoom w aparacie :) I od razu zdjęcia zrobiły się lepsze. Tu podkadrowałam dla lepszego efektu.


1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 08 sierpnia 2008 20:37

No, trza porządnie nadrobić komcie :)

@Yano:Ciekawie wyszedł ten cudzysłów, jak tajny kod :) Poza tym zawsze można wyjechać w dalekie kraje by załapać się wcześniej :)
@Froasia: Porządnie nagryzł to fakt :)
@Yacek:Po raz kolejny doceniłam swego focianta. Niech żyje 10x zoom :)
@ToMi:Dla chcącego nic trudnego :)
@TomaszKargul:Z ręki, na krótkim czasie.
@Nonstop:Bo teraz ludzie częściej mają stare dyskietki niż stare klisze :)

nick lavinka
dodano: 06 sierpnia 2008 18:03

Zdjęcia przez poj.kliszę przeswietloną 1/1000 i przeslona8

nick Lavinka.z.komorki
dodano: 03 sierpnia 2008 12:19

Ja swoje zdjęcia zaćmienia zrobiłem przez środek dyskietki. :)

nick nonstop

blog: www.nonstop.fotolog.pl
dodano: 02 sierpnia 2008 21:10

całkiem dobre, robiłaś z ręki czy ze statywu?
ja obserwowałem zaćmienie słońca przez prześwietloną błonę od rentgena

nick tomkargul

blog: kargulotko.bloog.pl
dodano: 02 sierpnia 2008 10:51

Ja takiego zooma nie mialem... ale cos tam sie wykombinowalo.

nick meteor2017h

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 02 sierpnia 2008 9:53

Widzialem ale zdjęć nie robiłem :)

nick Yacek

blog: yacekwaw.bloog.pl
dodano: 02 sierpnia 2008 0:36

Taki Pacman :)

nick lavinka
dodano: 01 sierpnia 2008 23:45

Też widziałam dzisiaj. Przez płytkę CD obserwowałam chwilkę. Normalnie jakby ktoś nadgryzł słońce no ;) Szok.

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 01 sierpnia 2008 23:01

O, popsuło cudzysłowy drukarskie. :( Shame.

nick Yano

blog: blog.yano.ws/
dodano: 01 sierpnia 2008 22:56

Ładne. :) Ja akurat byłem w pracy, na dodatek bez aparatu i dostępu do jakichkolwiek „filtrów” (żeby nie było nawet jednej dyskietki 3,5”?!).
Nadrobię za rok, albo kiedy tam będzie następne. Do tego całkowitego w Polsce nie chce mi się czekać. ;)

nick Yano

Prześlij komentarz