Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 18 marca 2013

=== Wycieczka na Żoliborz ===

Ja to jestem maruda. Jak było ciemno i szaro to narzekałam, że beznadziejne zdjęcia wyjdą. Kiedy wreszcie wyszło słońce, oślepłam ja i mój aparat. Wchodziłam do cienia, było za ciemno, w słońcu za jasno. Trzeba było ustawić automat a nie bawić się ręcznie czasem. "Noaletrudolepszychniebędzie" czyli prześwietlone fotki z białego Żoliborza. Poczujcie się ślepi, jako i ja w tamtym momencie ;)







Reszta w Żoliborzu. Będzie więcej :)

11 komentarze:

Unknown pisze...

No to ze słynnego "zielonego Żoliborza" niewiele zostało. Ale w takim mini bloczku chciałbym pomieszkać.

weldon pisze...

Całe Zielone Bielany zostały :D

Żoliborz jak nówka wygląda na tych fotkach :
Zupełnie, jak za Bieruta ;)

Marcin pisze...

Przez to prześwietlenie wyszło trochę jak pocztówki z lat pięćdziesiątych :-)

lavinka pisze...

@Wariag: Tylko mieszkania ponoć ciasne, ale nie byłam w żadnym z nich, ciężko mi to ocenić.

@Weldon: bo ostatnio odnowili, opanierkowali, otynkowali, aż bije po oczach.

@Marcin: Tylko kolor za mocny, ale rzeczywiście, mogłam przepuścić przez jakiś retro filtr ;)

I am I pisze...

E, nie jest źle. Zresztą część oszybek idzie potem skorygować ;)

Iwona Makowska pisze...

dzisiaj już by się nie udało takich oświetlonych zrobić;)

lavinka pisze...

Piękna pogoda się trafiła w weekend, to fakt. W czwartek chyba trzeba iść utopić gadzinę w intencji ocieplenia ;)

Vojtek pisze...

Lavinko!
Ja kiedyś paznokcie obgryzałem. Potem mi przestalo to smakować i jakoś samo przeszło:) Tobie też przejdzie. Byle nie na Kluseczkę! :)
W razie czego to mogę Ciebie z Jolą poznać w sprawie Twoich paznokci.


Twoje fotki to moja parafia. To są obszaary przedwojennej Spółdzielni Mieszkaniowej Żoliborz Centralny. Kiedyś byłem w radzie nadzorczej tej spółdzielni a teraz wiceprzewodniczącą RN jest moja siostra :)
Dziękuję, że wpadłaś w moje skromne progi.
Vojtek

Vojtek pisze...

Rada Nadzorcza ma super skład, pezes jest bardzo dobry i dlatego się wszystko pięknie remontuje!
Można? Można!!!!!!!! :)

lavinka pisze...

Ano, oczu nie mogłam nacieszyć, jak to się wszystko na plus zmieniło, tylko płoty mnie wkurzyły, żeby robić zdjęcia musiałam pchać aparat między kraty albo wbijać się po cichu jak złodziej :(

A z paznokciami jestem nieuleczalna, kilka miesięcy spokoju i znowu zaczynam. Nerwy.

Zbyszek pisze...

Bardzo ciekawy efekt z cegłą. Zresztą bardzo ją lubię, nawet wewnątrz.

Prześlij komentarz