Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 9 marca 2013

=== Karmniki dla ptaków ===

Przyszła znowu zima, wrzucam w takim razie zaległy wpis o dokarmianiu. Tu: sikorek, bo uparliśmy się w domu, że gołębie i kawki sobie poradzą, a te maluchy i tak mają pod górkę, to u nas będą mieli zimą żarcia w bród. Sypiemy im kaszę, suchy chleb i wieszamy słoninkę.

Takie mini zoo na blokowisku. Karmniki kupione na allegro, jakby ktoś szukał :)


9 komentarze:

adamm pisze...

Fajniutkie (i karmniki i sikorki) :)

Marcin pisze...

Bardzo zacnie. Rozumiem, że w ramach rewanżu za dokarmianie na obiad były pieczone sikorki?

Unknown pisze...

Zawsze to milej popatrzyć z okna na takie gustowne wyplatanki niż na tę odrapaną elewację naprzeciw.

lavinka pisze...

Wolę odrapaną niż kolorową. Na szczęście budynek już jest ocieplony i nieprędko go pomalują. Farba odpryskuje.

Iwona Makowska pisze...

Ale ładne karmniki:)
Ja w tym roku szukałam na allegro, ale zniecheciła mnie cena przesyłki, która była wyższa niż cena karmnika, i w tym sezonie skończyło się bez dokarmiania...

lavinka pisze...

Przesyłka nie była tania, ale w przeliczeniu na 4 karmniki nie wyszło strasznie. Mam nadzieję, że posłużą kilka lat :)

I am I pisze...

Karmniki (tyle że drewniane) tożem sam robił półhurtowo na ZetPeTach w podstawówce. Ciekawe, czy przetrwały, bo były dość solidne.

weldon pisze...

Moje, siostry i reszta okolicznych kotów pomnik by mi postawiły ;)

Anonimowy pisze...

Świetne:))) po prostu urocze:)

Prześlij komentarz