Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 20 marca 2013

== LXV Akcja GTWb "Ale tu się zmieniło!" ==

Ano, zmieniło się na Żoliborzu i to bardzo - przybyły płoty i domofony. Niczym to się nie różni teraz od Kabat, zablokowane zostały spacerowe ciągi piesze, ale po co chodzić, lepiej siedzieć w domu, albo pojechać samochodem do sklepu za rogiem, o pardą, zbankrutował, do pobliskiej Arkadii. Tia.

Poza tym odkryłam, czamu dodatkowo prześwietliłam zdjęcia. miałam ustawione doświetlanie na +2 (zapomniałam przestawić z trybu domowego, gdzie dla odmiany jest przyciemno). Czasami nadmiar bajerów w aparacie gubi.

18 komentarze:

Artur Miłobędzki pisze...

Czasy płotów, kamer, ochroniarzy, czyli rok 1984 coraz bliżej?

Artur Miłobędzki pisze...

... i zapomniałem jeszcze o panelach akustycznych!

lavinka pisze...

No tak.

Marcin pisze...

Płocizm niestety jest zazwyczaj wielkim kupizmem.

Unknown pisze...

I nawet nie ma komu powiedzieć: " ... podejdź no do płota".

I am I pisze...

Marcin ma recht. Ostatnio odwiedziłem znajome rejony Skoroszy (przy Dzieci Warszawy) - jeden jedyny blok jest niegrodzony, pozostałe trwają ufortyfikowane.

lavinka pisze...

Tak, to nie tylko kwestia podwórek z Żoliborza urzędniczego, na brzegu Broniewskiego stoją bloki w "kwadraty", osiedle niedaleko Sadów Żoliborskich. Też sporo zapłocone (np. blok przylegający liceum). Poza tym płoty są niebezpieczne, jak przyrąbałam głową o zamykający drzwi ciężarek, bo akurat był na wysokości 175cm... chyba mam guza.

H_Piotr pisze...

Dla mnie najstraszniejsze w 1984-tym było wymazywanie przeszłości, a to też ma obecnie miejsce, ale to nie rozmowa na internet...

lavinka pisze...

Od kwietnia z Meteorem jesteśmy bardziej mobilni, może zorganizować jakieś kameralne spotkanie wiosenne po świętach?

Wildrose pisze...

Mnie sie podoba to miejsce, cokolwiek to jest!

Marcin pisze...

Lav - z naciskiem na kameralne, warum nicht.

H_Piotr pisze...

Ja również chętnie, ale na razie - przejdźmy może na kameralny kanał komunikacji ;)

Marcin pisze...

Czyli jak zwykle rozkładamy kocyki na "Patelni" i pociągamy Królewskie spod kurtki?

Robert Trzciński pisze...

Zawsze można przyciemnić, ale te przepały nawet nieźle wyglądają.

Krabikowie pisze...

Ech... to grodzenie jest straszne, znam blok gdzie trzy razy trzeba się z domofonem użerać, zanim się trafi na właściwą klatkę :/

Zbyszek pisze...

Co ja czytam. To chyba w temacie pieluszkowym możemy podać sobie rękę :)

Anonimowy pisze...

Usiłują się chronić tymi płotami przed brakiem kultury, nie zdając sobie sprawy z faktu, że sami kulturę współżycia społecznego niszczą, zastępując ją zakazami i nakazami.

lavinka pisze...

Z drugiej strony, jak widzę na przestrzeni wspólnej porozbijane butelki po "winie", to się ludziom nie dziwię, że chcą się od żulerni odgrodzić :(

Prześlij komentarz