Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 27 grudnia 2008

====== Zima w lesie - luty 2007 ======

Moja tęsknota za śniegiem zaczyna mi coraz bardziej dokuczać. Mróz jst. Ale śnieg! Śniegu mi dajcie! Pocieszam się oglądając stare zdjęcia z lutego w 2007 roku, kiedy to nabywszy śniegowce udałam się na długi spacer po Lasku Lindego i Lesie Bielańskim. Pod koniec na polanie zaczęły mnie szczypać i łzawić oczy (pierwszy objaw ślepoty śnieżnej). Jako że w dzieciństwie czytałam dużo książek o indianach wiedziałam, że jedny ratunek to natychmiast zamknąć oczy i przedzierać się w miejsce, gdzie będzie więcej drzew...

Najpierw Lasek Lindego


Potem Las Bielański

i owa polana...


Wszystkie zimowe zdjęcia w albumie ZIMA 2007

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 30 grudnia 2008 14:25

A myślałam, że tylko wiosna i jesień na zdjęciach leśnych najpiękniejsza. A tu... proszę... tak cudnie... Cudności!
Pozdrawiam poświątecznie.
PS. Przy kominku opisałam swoje kłopoty:))) z warszawskim metrem.

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl/
dodano: 30 grudnia 2008 9:20

Wlasnie chcialam krzyczec skad ten snieg w Polsce... a tu prosze jaka zmylka :-)

nick karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 29 grudnia 2008 22:00

Już nie mogę się doczekać kiedy wreszcie będzie zima tej wiosny. Foteczki wspominkowe bardzo przybliżają niecodzienność. Las Bielański jest miejscem magicznym, pięknym o każdej porze roku.

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 29 grudnia 2008 21:13

o, to było tyle śniegu w 2007? bajkowo. :))

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 28 grudnia 2008 23:18

@Sikor-world: A czytać umie? Na przykład tytuł wpisu? ;P

nick lavinka
dodano: 28 grudnia 2008 17:29

to tegoroczny śnieg???????

nick sikor-world

blog: sikorworld.blox.pl
dodano: 28 grudnia 2008 16:12

@Schwefel: Jak to się można pomylić ;)
@Joan: Choć,żeby 2 tygodnie było...
@Renia i Jarek:Niektóre małe dzieci to pewnie ledwo co kojarzą ;)
@Kazu78: To jeteśmy umówieni na sanki ;)
@Slawn: Las prawdziwy,ale malutki i nieco ucywilizowany ostatnio. Ale na Islandii z pewnością byłby rarytasem :)

nick lavinka
dodano: 28 grudnia 2008 15:43

Tęskni człowiek za prawdziwymi lasami...
Najlepsze życzenia na nadchodzący 2009 rok! Pozdrawiam. :))

nick slawnw

blog: cowul.blox.pl/html
dodano: 28 grudnia 2008 13:42

Tęskni człowiek za prawdziwą zimą...

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 28 grudnia 2008 12:11

Super. Dobrze że fotografujemy bo zapomnielibyśmy jak śnieg wygląda.
Pozdrawiamy.

nick Renia i Jarek

blog: reniajarek.bloog.pl
dodano: 28 grudnia 2008 12:02

Ale mi się marzy taka ZIMA 2007 ale żeby była 2008 albo... niech będzie - 2009. Mam nadzieję, że wszystko przed nami :))

nick joan

blog: jomis.bloog.pl
dodano: 28 grudnia 2008 1:29

A ja już myślałem, że posypało białym puchem...ehh pomarzyć można...

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 28 grudnia 2008 0:04

@Kasia: Importowana z przeszłości ;)
@Tomi: Właśnie.

nick lavinka
dodano: 28 grudnia 2008 0:00

A nie, to u mnie ta prawdziwa zima to rok wcześniejsza...

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 27 grudnia 2008 22:57

jakaś importowana ta zima chyba:D

nick Kasia

blog: kasiak.jogger.pl

Prześlij komentarz