Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 20 grudnia 2008

==== Młociny metro i pasaż przesiadkowy ====

Węzeł przesiadkowy - budynek przewieszony nad pętlą autobusową. Skrót dla kierowców od Park&Drive wsiadających do metra lub tramwaju. Przy okazji pasaż handlowy, niestety pusty i coś czuję, że taki pozostanie do otwarcia trasy prowadzącej do mostu północnego. Bóg jeden raczy wiedzieć kiedy. Biedna Białołęka.

Więcej zdjęć w albumie METRO

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 22 grudnia 2008 2:16

Się zastanawiałam nawet dlaczego zrobili tylko jedną :)

nick lavinka
dodano: 21 grudnia 2008 23:23

Mnie też pierwsze. Tylko ta barierka psuje symetrię.

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 21 grudnia 2008 16:28

@Sikor-world: No popatrz, a mnie pierwsze :)
@Karolina: Twoja koleżanka mieszka w metrze Młociny? Fajnie ;P

nick lavinka
dodano: 21 grudnia 2008 14:48

Metro Mlociny znam bardzo dobrze :-)To moje ulubione.... kolezanka tam mieszka u ktorej sie zatrzymuje jak jestem w Warszawie

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 21 grudnia 2008 12:08

podobają mi się 2 zdjęcia z tego cyklu.
są to zdjęcie 3 i 5, to 5 podoba mi się bardzo bardzo.

nick sikor-world

blog: sikorworld.blox.pl
dodano: 20 grudnia 2008 22:56

@El: To przez scrolloanie :)
@Annika: Wszystko ładne co nowe :)

nick lavinka
dodano: 20 grudnia 2008 21:54

No, no...ładnie to wszystko wygląda.
Pozdrawiam

nick annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 20 grudnia 2008 21:53

Ło rany schody się ruszają...:-))))
EL

nick EL

blog: :-)

Prześlij komentarz