Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 2 grudnia 2008

== Metro Wawrzyszew w promieniach zachodzącego słońca ==

Dziś moja ulubiona stacja, bo dzięki niej jestem w centrum w 15 minut :)

Więcej można zobaczyć w albumie METRO. Miałam dodać więcej, ale minagrało na płytę tylko połowę zdjeć, więc perony będą następnym razem. Przy okazji, fraza Metro Wawrzyszew jest najczęstszą frazą z wyszykiwarek na Warszavce. A jesli chcecie zobaczyć jak się budowała zapraszam do albumu Metro-Wawrzyszew.

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 02 grudnia 2008 22:10

Nie, dzikie wino.

nick lavinka
dodano: 02 grudnia 2008 21:07

...a to czerwone to jakiś bluszcz, który będzie ściany porastał?

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 02 grudnia 2008 17:50

@Hagen: O jak Ci dobrze, ja na piechotę bym szła dwie godziny albo dłużej :)

@Tomek: Dżekuję :)

nick lavinka
dodano: 02 grudnia 2008 17:50

@Hagen: O jak Ci dobrze, ja na piechotę bym szła dwie godziny albo dłużej :)

@Tomek: Dżekuję :)

nick lavinka
dodano: 02 grudnia 2008 17:46

Ja do centrum tez mam 15 min - piechotką. Samochodem lub autobusem nieraz zajmuje to dwa razy więcej czasu. Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 02 grudnia 2008 16:41

dobre żdjęcia,

nick tomek

blog: kargulotko.bloog.pl
dodano: 02 grudnia 2008 15:16

Hanulo,trzeba rezerwować, bo chętni byli o ile mnie nie myli pamięć :)

nick lavinka
dodano: 02 grudnia 2008 11:04

Byłam, fotki dałam, stacja mi sie podoba.
Co ze spotkaniem w piątek? Wątek upadł przez nowe głosowanie, które mi sie nie podoba.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 02 grudnia 2008 8:28

Ostatnie zdjęcie...i już...winny do tablicy:-))))
EL

nick elzbieta_s@wp.pl

Prześlij komentarz