Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 20 października 2008

=== XII Akcja GTWb - Deszcz, jesienny deszcz... ===

Czas na upragniony wpis na akcję GTWb, nieco spóźniony awarią bloogów, a gotowy od wczoraj.
Deszcz oczywiście padał przedtem...

a lavinka była na haudzie za hutą potem....

ale za to spotkała niewidzialnego człowieka w kaloszach...

Nikt nie wie jak wygląda,czy jest wysoki czy niski, gruby czy szeroki... rudy czy szpakowaty...

ale ma słabość do samotnych jesiennych spacerów...

w kałużach...

Czasem tylko pogada sobie z jakimś zabłąkanym rowerzystą...

3 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 08 maja 2012 12:35

jak do sprzedania to kupie są super

nick krzych
dodano: 06 listopada 2008 14:45

jakie seksi kalosze

nick co to jest nick
dodano: 23 października 2008 0:55

Dobra niech wam będzie. Człowiek w kaloszach to przecież może być też dziewczyna :)

nick lavinka
dodano: 22 października 2008 11:19

Bardzo fajny pomysl, niewidzialny czlowiek w kaloszach... a ja widze w tych kaloszach fajna dziewczyne (uklad butow) w napieciu czekajaca na... kogos w kaloszach meskich...

nick wildrose661

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 21 października 2008 18:52

Fajny motyw.

nick JeGo

blog: jegofoto.bloog.pl
dodano: 21 października 2008 11:51

Hi, hi bardzo możliwe ;)

nick lavinka
dodano: 21 października 2008 8:50

To sędzia kalosz, Webb jak nic, poznaje po rysach...;)

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 21 października 2008 2:07

Ja tylko będąc dzieckiem, na wczasach na mazurach. Nie cierpiałam ich że strach ale na chodzenie po lesie po deszczu i rano po rosie... nie było nic lepszego :)

nick lavinka
dodano: 21 października 2008 1:54

A ja tam jeszcze nigdy nie chodziłem w gumiokoch ;)

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 21 października 2008 1:52

mocne:-)

nick Potap

blog: www.potap.blox.pl
dodano: 21 października 2008 1:06

@Tukee: A weź go sobie, oddam za dopłatą. Wolę facetów w ostrogach ;)

nick lavinka
dodano: 21 października 2008 0:35

@ToMi: Gdzieś tam były parasolki, tak, sztormiaka zdecydowanie trzeba :)
@Nomaderro: No trzeba było coś wymyślic z braku deszczu ;)
@Ikroopka:Czerwone kalosze to chyba nawet ja bym polubiła ;)
@Rita: O mamo, nie przypuszczałabym nawet,że ktoś je tak opisze ;)
@Noijaktunierobic: To nie moje kalosze, tylko EL. Na mnie są za małe ;)
@Mef:Dilera czego? ;)
@Byprojest: Myślę,że to pochodna zadawania sę z wujkiem Tomim ;)
@Cozerka:Albo co gorsza w niej utknę ;)

nick lavinka
dodano: 21 października 2008 0:33

Lavi. Jesteś WIELKA!!!! Ileż to opowieści można stworzyć na tej bazie... Setki. Ja stawiam na zakochanego rybaka. Ale dajmy mu pożyć. Pewnie zaczepił się w Młocinach i wyjdzie z Wisły na ratunek Pałacykowi Bruhla, pięknie go odnowi i tam sobie razem zamieszkacie. No trudno, oddam Ci go, ale będziecie zapraszać :D

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 21 października 2008 0:23

piękne studium kalosza który stoi przed wyzwaniem z błota ;) uzbrojona w taki sprzęt spokojnie przejdziesz największe kałuże :)

nick cozerka
dodano: 21 października 2008 0:16

Jestem pod wrażeniem wpisu. Świetny pomysł, musisz być naprawdę ciekawą osóbką;)Bravo!

nick byproject

blog: piaseczno.blox.pl/html
dodano: 20 października 2008 23:57

dobry wpis :) u którego dilera się zaopatrujesz? ;)

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl

lavinka pisze...

dodano: 20 października 2008 23:02

śliczne! zawsze o takich marzyłam... czarne kalosze - sam szyk! a to Twoje to szałowe obuwie? boso fotografowałaś? :)

nick noijaktunierobic

blog: www.noijaktunierobic.blox.pl
dodano: 20 października 2008 22:06

Nie lubię kaloszy, ale na Twoich fotkach urosły do rangi niemal mistycznego rekwizytu warszawskiego artysty XXI wieku :)

nick Rita

blog: lodzdaily.blox.pl
dodano: 20 października 2008 21:32

niewidzialne kalosze hi hi

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 20 października 2008 20:10

A ja mam w domu takie sliczne czerwone kaloszki, w których nie chodze, bo teraz głównie jeżdże, a trudno by sie w nich prowadzilo;
az za nimi zateskniłam ...
;)))

nick ikroopka
dodano: 20 października 2008 20:08

Ha! Uda? Po uda te kalosze? ;-)

Jeszcze tylko żółtego sztormiaczka brakuje

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 20 października 2008 20:03

hehehe, świetny pomysł :))

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 20 października 2008 18:51

Ten gumiak zawsze mi będzie przypominał"Patrz, nasi tu byli". Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 20 października 2008 17:24

Kiedyś była ponoć moda malowania ich niezmywalnymi farbkami.

nick lavinka
dodano: 20 października 2008 16:56

Kalosze są czystą poezją i jasnym przekazem myśli.

nick fotohci

blog: fotohci.fotolog.pl/
dodano: 20 października 2008 13:03

O w mordę, ale piękne okazy!

Ja też w końcu dodałem swój "deszczowy" wpis :)

nick Kazu78

lavinka pisze...

dodano: 20 października 2008 13:02

Firmowe czy nie, noga wygląda w nich "szałowo" ;)

nick lavinka
dodano: 20 października 2008 12:33

Kalosze w tym roku są modne (firmowe rzecz jasna, kosztujące absurdalnie dużo).

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 20 października 2008 12:33

@Rubeus: Tam to wygląda jakby cywilizacja upadła :)
@Hanula: Tamte chyba były czerwone, nie pamiętam. Ale dziekuę bardzo za takie szczęście :)
@Karolina:Jaka tam reklama, osobiście nie znoszę kaloszy :)

nick lavinka
dodano: 20 października 2008 12:30

od kiedy zajmujeszcz sie reklama obuwia przeciwdeszczowego? ;-)

nick karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 20 października 2008 11:54

Dobrze, że już działa. Jeszcze raz kalosze szczęścia zobaczyłam. Buziaczki.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 20 października 2008 11:29

Ślad cywilizacji

(kom.przeniesiony z picasy)

nick Rubeus

Prześlij komentarz