Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 24 października 2008

=== Już za chwilę, już za momencik... ===

...oddane zostaną do użytku trzy nowe stacje metra warszawskiedo tj. Stare Bielany, Wawrzyszew oraz Młociny. Tym jednak, którzy cieszą się, że pierwsza linia metra została ukończona przypomnę, że z projektu nie zostały jeszcze zrealizowane dwie stacje - Muranów oraz Pl.Konstytucji. Obie na pewo by się przydały i mam nadzieję,że kiedyś powstaną. 

A oto zdjęcia jeszcze sprzed otwarcia, BTW kto się wybiera w ten tłum?

Metro Wawrzyszew nocą, a te reflektory to mogliby po północy wyłączać, świecą mi w okna. Dobrze,że mam żaluzje... wygląda trochę kosmicznie, nie?
Metro Młociny za dnia, etap z 20.września, teraz wygląda lepiej ;)
A reszta jak zwykle w albumie METRO

A budowę metra Wawrzyszew można obejrzeć w oddzielym albumie - Metro Wawrzyszew budowa

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 30 października 2008 9:17

Spacerowałam tam wczoraj i patrzyłam m.in. z którego bloku robiłaś zdjęcia :)

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 27 października 2008 17:56

Dla mnie ekstra.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 26 października 2008 2:25

Grunt,że elektryczne :)

nick lavinka
dodano: 26 października 2008 1:39

Widzę, że na większości blogów temat metra jest rozpracowywany to ja nie mogłem być gorszy i na trolejbusy postawiłem ;)

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 25 października 2008 13:57

@Hagen: Oj przegapić taką imprezę to zbrodnia :)
@Tomi: Co się odwlecze to nie uciecze.

nick lavinka
dodano: 25 października 2008 11:12

Ja się wybieram kiedyś przy okazji przejechać od C do M i K i na koniec z powrotem do punktu C... ale nie jutro (znaczy nie dziś)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 25 października 2008 6:30

Nocne zdjęcia robią wrażenie wręcz kosmiczne. Dzis nawiedzę Warszawę. Mam ją pokazać gościom z Ukrainy. W te okolice raczej nie zajdziemy - odbędziemy tradycyjnie spacer po centrum. Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 25 października 2008 2:07

@Roztoczanski: Ćwiczenie z parapetowym statywem h=10cm. Pozdrawiamy w tym momencie wujka, bo to prezent od niego ;)
@Potap: No to może na siebie wpadniemy, bo coraz więcej osób mnie namawia. Będę najprawdopodobniej koło 18tej, bo wtedy ma być mały koncert na powierzchni :) W razie co obsewujcie podgląd z blipa z lewej strony na blogu :)

nick lavinka
dodano: 25 października 2008 1:48

Ja się wybieram...zobaczymy czy dojadę:-)

nick Potap

blog: www.potap.blox.pl
dodano: 25 października 2008 1:38

Fajnie wyszły te nocne :)

nick roztoczanski

Prześlij komentarz