...ale lavince posłużyło za alternatywny środek komunikacji miejskiej w
kiedrunku wschodnim. Jak wsiadła na Ochocie tak wysiadła na Wschodnim.
Czas podróży ok.10 minut. Jak metro tylko fotele wygodniejsze. Mógłby
kursować co 5 minut, nie co pół godziny.
A tu już na peronie... Tomi powinien wiedzieć co to.
Osz Ty, nie komentujesz z rozmysłem? Ja Ci dam! ;)
nick lavinka dodano: 31 października 2008 23:47
Miałem nie pisać komentów na Twoim blogu, ale napiszę:P Przecie to Kaczkokibel:)
nick Lordnever
blog: antyblog.waw.pl dodano: 31 października 2008 10:40
To jest pociąg podmiejski, więc nie ma mowy o dalekich trasach.
nick meteor2017
blog: tomi.blox.pl/html dodano: 31 października 2008 1:16
@Tomi: Jak czekałam na ten ów na Ochocie to w przeciwnym kierunku jechał podobny. Jako kolej miejska i podmiejska super, ale te fotele na dalekich trasach z pewnością się nie sprawdzą.
@Blezz:Bo to wszystko przez blokowanie prywatyzacji kolei. PKP to chory moloch tak samo jak PZPN. :/
nick lavinka dodano: 30 października 2008 23:01
Testuję dodanie komcia zgodnie z instrukcją ;) A co do meritum to oczywiście, że aż się prosi żeby wykorzystać istniejącą infrastrukturę kolejową na potrzeby transportu miejskiego ale w Warszawie to chyba łatwiej będzie zbudować kolejną linię pod ziemią...
nick blezz
blog: miastografia.blogspot.co m dodano: 30 października 2008 21:38
To jest FLIRT - Fast Light Innovative Regional Train (w tłumaczeniu na Polski ER75) http://tomi.blox.pl/2008/08/Flirt-z-Flirtem.html
Koleje Mazowieckie kupiły tego kilka albo nawet kilkanaście składów. Można spotkać na różnych trasach, ja widziałem jadące do Błonia, do Grodziska, a mój brat jechał takim jadącym z Żyrardowa... Jeździ tego trochę, jak jestem jakieś 20-30 minut na przerwie na Wisłą, to mostem średnicowym często ze dwa w tym czasie przejeżdżają.
nick meteor2017
blog: tomi.blox.pl/html dodano: 30 października 2008 20:28
:)
nick lavinka dodano: 30 października 2008 19:31
fanem jestem tych pociągów :)
nick rysielec
blog: smietniczek.pl dodano: 30 października 2008 13:50
Fajne to coś, tak nowocześnie wygląda. Siedzenia rzeczywiście na twarde wyglądają. Dziś u mnie w blogu kanapa AGATA dla agaty744
nick hanula1950
blog: hanula1950.blox.pl dodano: 30 października 2008 13:29
@Renia: A jedzie z prędkością francuskiej furmanki :) @Roztoczanski: I to jest bzdura. Powinien obowiązywać bilet na trasę, nie na pociąg. Nie byłoby problemu z przebukowaniem. Tylko pociągi z rezerwacją miałyby dopłatę, ale tylko poza aglomeracją. @Kazu78:Wydaje mi się,że jest ich co najmniej kilka ale być może różne modele.
nick lavinka dodano: 30 października 2008 12:23
Teraz chyba tylko taki jeden nowoczesny skłąd jeździ... Ale wkrótce będzie więcxej :)
nick Warszawa78
blog: warszawa78.blox.pl dodano: 30 października 2008 9:41
Jakby wykorzystać lepiej istniejące połączenia kolejowe można by znacznie usprawnić komunikację miejską, zrobić połączenia autobusowe do przystanków kolejowych, zrobić kursy wahadłowe pociągów np: Warszawa Gdańska - Choszczówka, a tam dowozić ludzi z Tarchomina. Ale to mrzonki, nawet w PKP trzeba mieć dwa bilety na tej samej trasie w zależności od spółki do której należy pociąg.
nick roztoczanski
blog: wa2.blox.pl/html dodano: 30 października 2008 8:39
1 komentarze:
dodano: 01 listopada 2008 1:37
Osz Ty, nie komentujesz z rozmysłem? Ja Ci dam! ;)
nick lavinka
dodano: 31 października 2008 23:47
Miałem nie pisać komentów na Twoim blogu, ale napiszę:P Przecie to Kaczkokibel:)
nick Lordnever
blog: antyblog.waw.pl
dodano: 31 października 2008 10:40
To jest pociąg podmiejski, więc nie ma mowy o dalekich trasach.
nick meteor2017
blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 31 października 2008 1:16
@Tomi: Jak czekałam na ten ów na Ochocie to w przeciwnym kierunku jechał podobny. Jako kolej miejska i podmiejska super, ale te fotele na dalekich trasach z pewnością się nie sprawdzą.
@Blezz:Bo to wszystko przez blokowanie prywatyzacji kolei. PKP to chory moloch tak samo jak PZPN. :/
nick lavinka
dodano: 30 października 2008 23:01
Testuję dodanie komcia zgodnie z instrukcją ;)
A co do meritum to oczywiście, że aż się prosi żeby wykorzystać istniejącą infrastrukturę kolejową na potrzeby transportu miejskiego ale w Warszawie to chyba łatwiej będzie zbudować kolejną linię pod ziemią...
nick blezz
blog: miastografia.blogspot.co m
dodano: 30 października 2008 21:38
To jest FLIRT - Fast Light Innovative Regional Train (w tłumaczeniu na Polski ER75)
http://tomi.blox.pl/2008/08/Flirt-z-Flirtem.html
Koleje Mazowieckie kupiły tego kilka albo nawet kilkanaście składów. Można spotkać na różnych trasach, ja widziałem jadące do Błonia, do Grodziska, a mój brat jechał takim jadącym z Żyrardowa... Jeździ tego trochę, jak jestem jakieś 20-30 minut na przerwie na Wisłą, to mostem średnicowym często ze dwa w tym czasie przejeżdżają.
nick meteor2017
blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 30 października 2008 20:28
:)
nick lavinka
dodano: 30 października 2008 19:31
fanem jestem tych pociągów :)
nick rysielec
blog: smietniczek.pl
dodano: 30 października 2008 13:50
Fajne to coś, tak nowocześnie wygląda. Siedzenia rzeczywiście na twarde wyglądają.
Dziś u mnie w blogu kanapa AGATA dla agaty744
nick hanula1950
blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 30 października 2008 13:29
@Renia: A jedzie z prędkością francuskiej furmanki :)
@Roztoczanski: I to jest bzdura. Powinien obowiązywać bilet na trasę, nie na pociąg. Nie byłoby problemu z przebukowaniem. Tylko pociągi z rezerwacją miałyby dopłatę, ale tylko poza aglomeracją.
@Kazu78:Wydaje mi się,że jest ich co najmniej kilka ale być może różne modele.
nick lavinka
dodano: 30 października 2008 12:23
Teraz chyba tylko taki jeden nowoczesny skłąd jeździ... Ale wkrótce będzie więcxej :)
nick Warszawa78
blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 30 października 2008 9:41
Jakby wykorzystać lepiej istniejące połączenia kolejowe można by znacznie usprawnić komunikację miejską, zrobić połączenia autobusowe do przystanków kolejowych, zrobić kursy wahadłowe pociągów np: Warszawa Gdańska - Choszczówka, a tam dowozić ludzi z Tarchomina. Ale to mrzonki, nawet w PKP trzeba mieć dwa bilety na tej samej trasie w zależności od spółki do której należy pociąg.
nick roztoczanski
blog: wa2.blox.pl/html
dodano: 30 października 2008 8:39
No super!, wygląda jak Francuska szybka T.G.V
nick Renia i Jarek
Prześlij komentarz