Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 1 października 2008

==== Las bez nazwy? ====

Między Parkiem Młocińskim a planowaną trasą do mostu Północnego jest las... i starorzecze Wisły... nie jest to już Park Młociński. Taki oto zielony teren bez nazwy jakich wiele na Młocinach (gmina Bielany a jakże). To to na tyłach Pałacyku Bruhla.
Liście bawiły się w teatr cieni odgrywajac jesień. Jak widać pejzaż im wyszedł całkowicie letni. Ale to jeszcze próby przez głównym spektaklem...

Mały apdejt od czapy, właśnie zauważyłam,że Page Rank Warszavki skoczył na numer 5. To bardzo wysoko jak na blog. A to dzięki wam, bo mię linkujecie :) Dzięki serdeczne!

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 10 października 2008 21:29

Bo to taki nieużytek, jakich wiele na Młocinach. Należy do jakiegoś większego obszaru chronionego z tytułu unikalnej naturalnej doliny rzeki jaką posiada Wisła, ale z gatunku pomiędzy jednym a drugim.

nick lavinka
dodano: 09 października 2008 12:26

a czemu nie ma nazwy

nick lucjajureczko
dodano: 02 października 2008 0:18

To jest jakieś może z kilometr od karuzeli :)

nick lavinka
dodano: 01 października 2008 23:55

A czy las musi mieć nazwe ;)
pamiętam piosenkę co babcia nieraz nuciła karuzela, karuzela, na bielanach co niedziela..

nick tomek

blog: htt://kargulotko.bloog.pl
dodano: 01 października 2008 19:20

Fajnie połazić po takim lesie pooddychać leśnym powietrzem.
Pierwsze i dwa ostatnie zdjęcia są super.

nick Renia i Jarek

blog: reniajarek.bloog.pl
dodano: 01 października 2008 17:26

@Wildrose: Jeszcze żeby było ciut cieplej...

@Nomaderro: Chodzi o liczbę powiązań z danym blogiem (w wielkim skrócie) http://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank

@MiastoWu: A mnie się włąsnie przypomniało stare przysłowie ortograficzn,że uje się nie kreskuje :)

nick lavinka
dodano: 01 października 2008 16:08

'na *uj mi las?" :D przypomnial mi sie ten cytat ;)

nick miastoWu

blog: miastowu.fotolog.pl
dodano: 01 października 2008 15:56

a ja nie wiem, co to page rank i jak się sprawdza... Hehehe, w ogóle w tych blogowych statystykach jestem w plecy...

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 01 października 2008 14:58

las, po prostu zielony, piekny, slonce sie przebija i cienie lisci się kładą na pniach... ładne zdjęcia :)

nick wildrose661

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 01 października 2008 11:29

@Hagen: W kwestii awansu podejrzewam,że algorytm pejczranku się popsuł ;) Liście postaram się powtórzyć jak zmienią kolor.

@Grycela: Ten las jest głownie lipowo klonowy. Jesienią jest żółto-rdzawy. Ale to pod koniec października.

@Karolina: Miałam dość tej nędzy z la 90tych :)

@Kazu78: Skoro Tobie też wzrosło, to moja teoria na temat algorytmu pejczranku zaczyna nabierać sensu. Niemniej oczyiście gratuuję (może tu chodzi o wiek witryny?)

nick lavinka
dodano: 01 października 2008 11:28

A mi PageRank skoczył na 4. Byłoby 5 gdyby Wawa78 mnie zalinkował :P Lubie takie klimaty: las, liście... :)

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 01 października 2008 11:06

Teraz sprawdziłem że też mam PageRank 5, zawsze miałem 4. Widać trwa promocja fotoblogów warszawskich :))

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 01 października 2008 10:59

Jak tu dzisiaj zielono i radosnie :-)

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 01 października 2008 8:40

Faktycznie zieloniutko i letnio. Zauważyłam na podwórku, że jesienne są tylko kasztany - złoto mosiężne i jarzębiny - czerwone. Lipy w kratkę. Ale tych drzew raczej w lesie nie ma.

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 01 października 2008 7:12

JUż sobie wyobrazam te liście w barwach jesieni. To dopiero bedzie spektakl. A te zdjęcia tez bardzo fajnie się ogląda. Gratuluje zdjęc i awansu.

nick Hagen

Prześlij komentarz