Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 8 października 2008

==== Perony na Dworcu Wschodnim... ====

...wyglądają tak samo obskurnie jak wszędzie. I tu niestety nie ma większych szans na remont. O ile da wykłócić się o sam budynek dworca o tyle nadal wygodniej wsiąść do pociągu na Centralnym. Wschodni jest bardziej rozległy i niezadaszony. Zero wind dla niepełnosprawnych, zero pochylni.
Za to idąc na perony udało mi się cyknąć nietypowy rozkłąd jazdy z dziwnymi nazwami miejscowości ;)

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 10 października 2008 0:48

Pragę kojarzę ze zdjęć Kazuyoshiego78, nie za bardzo stacja....

nick lavinka
dodano: 10 października 2008 0:26

zapraszam na stację warszawa Praga, to dopiero jest czad :)
kiedyś, a było to bardzo dawno temu, w zamierzchłych czasach, za górami. za lasami, tfu to nie ta bajka :) tak czy owak kilkanaście lat temu jeździłam z Pragi właśnie, pociągiem do szkoły w Legionowie. już wtedy to był syf, ale jak nie tak dawno wybierałam się na spotkanie klasowe i zachciało mi się jechać właśnie pociągiem, to do dziś czuję niesmak. mimo sentymentu (cztery lata stamtąd jeździłam) to co zostało z tego dworca po prostu przeraża

nick mikajo

blog: mikajo.blox.pl
dodano: 09 października 2008 23:56

A jeszcze szybciej psuje się w nich elektronika ;)

nick lavinka
dodano: 09 października 2008 23:17

Dobrze jest, w końcu kiedyś będziemy mieli nowoczesne pociągi, bo nowoczesne autobusy w Warszawie "rosną" jak grzyby po deszczu.

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 09 października 2008 22:04

@Tomi: Oto skromność: "ale aż takie to nie". Uważam,że Aż takie i Aż takie bardziej nawet bywaja u Ciebie na blogu świątek piątek :) Ja jestem tyko nieporadną uczennicą.

@Grycela: Ech takich momentów jest sporo, co każdy odjeżdżąjacy pociąg fruwają :)

nick lavinka
dodano: 09 października 2008 22:04

No jak w latach 70-tych, hmmm ciekawe, ze wszystko sie zmienia, a nasze polskie PKP nie!

nick wildrose661

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 09 października 2008 18:44

Skromność? Hmmm, zastanawiam się gdzie dop mojego wpisu wcisnęła się skromność i nie mam zielonego pojęcia :-? Proszę o wskazówki

Ciekaw jestem jak by wyglądał Żyrardów na tej tablicy po lewej :->

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 09 października 2008 18:13

Rewelka ta tablica odjazdów. Że też akurat trafiłaś na ten moment. Dawno się tak nie uśmiałam. Więc dzięki, bo śmiech to zdrowie.

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 09 października 2008 16:22

@Karolina: Rulejówżmgł jest chyba natrudniejszy :)

@Mikajo: nie wiem co się działo, dziś u Ciebie dla odmiany miałam problemy z wstawieniem komentarza, dopiero za trzecim razem się udało.... ech te polskie platformy blogowe i ich odwieczne problemy z serwerami... jak coś się dzieje to wpisuj się na mini-czasie z lewej strony, on jest niezależny od bloga. A co do brzydoty to stacja w Tłuszczu jest dużo brzydsza, przy niej Wschodni to cienki bolek :)

nick lavinka
dodano: 09 października 2008 13:16

pod poprzednią notką dałam ze trzy komentarze, żaden się nie pojawił :(
a swego czasu na dworcu wschodnim bywałam baaaardzo często, sentyment pozostał i wcale mi nie przeszkadza jego brzydota :)

nick mikajo

blog: mikajo.blox.pl
dodano: 09 października 2008 12:41

Ha ha.. Waoszawa zachodo :-)
Ktwock...kurcze jakie to trudne to wymowienia!

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 09 października 2008 11:48

@Tukee: Zastanawiam się jak by wyglądał taki związek na odległość kolejowy? ;))) A Żyrardów pozostał powiem od Żirarda :)))

@Robert: Trzeba iść z duchem czasów :)))

@Kasia: A ja wręcz przeciwnie :)

@Joan: Taki dziwny rozkład jazdy robi się w trakcie przewijania się literek. Na krótkim czasie wychodzą takie kwiatki :)

nick lavinka

lavinka pisze...

dodano: 09 października 2008 8:37

No cóż, obskurnie... jak wszędzie. No prawie wszędzie. A dziwny rozkład jazdy zmusza po prostu do myślenia i gimnastyki mózgu... dbają o nas :-)))

nick joan

blog: jomis.bloog.pl
dodano: 09 października 2008 1:11

trochę bym się bała wsiadać do tych pociągów;)

nick Kasia

blog: kasiak.jogger.pl
dodano: 08 października 2008 23:52

SKEEMDEWICE - tojuż brzmi prawie po angielsku, w sumie w UE jesteśmy :P

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 08 października 2008 23:42

Ale Żyrardów jest rozpoznawalny :) I cieszy ! :)
Ja znalazłam w rozkładzie pociąg do Amsterdamu. Też cieszy, chyba freaków najbardziej amsterdamskich powracających. Ciekawe ile czasu trwa jazda. Pewnikiem zależy to od mocy zioła.

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 08 października 2008 22:00

@Byproject: Trochę zmalpowałąm po wujku Tomim, jemu to pierwszemu udło się sfocić nietypowy ozkład jazdy :)

@Donwinka: I to głównie perony psują obraz Dworca Wschodniego

@Toi: Skromność przez Ciebie przemawia :)

nick lavinka
dodano: 08 października 2008 21:49

Oj, różne cuda widziałem wyświetlane na Śródmieściu, czy Centralnym... ale aż takie to nie ;-) Wczoraj np. na tor po lewej miał wjechać pociąg do Łodzi Fabrycznej, a na drugi - pociąg do Łodzi Fabrycznej. Jeden z 19:20, a drugi z 20:20. Jeden z opóźnieniem 50 minut, drugi punktualnie.

Ja na Wschodnim zawsze wsiadałem w pociągi w góry, żeby zająć miejsce na pierwszej stacji. Ale do Zagórza w ostatnich latach jeździ z Zachodniej, więc tylko jakieś krynickie, czy zakopiańskie zostają z popularniejszych kierunków.

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 08 października 2008 20:55

faktycznie obskurny
a miejscowości bardzo dziwne
pozdro wieczorne

nick Donwinka

blog: okiem-Donwinki.bloog.pl
dodano: 08 października 2008 20:50

Nooo, ten rozkład jazdy rozłożył mnie na łopatki;)

nick byproject

blog: piaseczno.blox.pl/html

Prześlij komentarz