Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 13 grudnia 2007

==== Tymczasowa pętla i parking w budowie ====

Pętla przy hucie jest przebudowywana. Autobusy gnieżdżą się okropnie na wąskiej uliczce... byle do wiosny! Obok wyrósł parking naziemny systemu Park-Ride. Ciekawe kto będzie tam zostawiał samochód, skoro most północny nadal na papierze.... Może choć Łomiankom to coś polepszy (choć szczerze wątpię).




Przy okazji, warszavce i lavince stuknęło niedawno 200 dni :)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 15 grudnia 2007 23:56

Chodziło mi o przystanki przy ogródkach działkowych, za hutą. Czasem napadają tam na jadących tramwajem, głównie wieczorami.

nick lavinka
dodano: 15 grudnia 2007 16:04

No to dobrze kojarzyłam, po tym Lidlu właśnie :) byłam tam po coś do picia, bo nieczynny barek w ośrodku, do którego pojechałyśmy na badania z Córunią, tuż obok... a czy niebezpieczne przystanki? jeździłyśmy w biały dzień i w ogóle nie przyszło mi do głowy, że mam się czegoś bać :)

nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 15 grudnia 2007 13:40

Też tak myślę. Ale tuż obok ma się budować spore osiedle zamknięte... więc przynajmniej południowe wyjście będzie oblegane. Liczę też na to,że poprawi się bezpieczeństwo w tej okolicy (posterunek policji w metrze).

nick lavinka
dodano: 15 grudnia 2007 11:31

O to się dobrze składa, bo właśnie byłem tam wczoraj pierwszy raz od dłuższego czasu i powiem, że postępy w budowie mocno mnie uradowały. Chociaż bez mostu Północnego wykorzystanie stacji huta rzeczywiście nie będzie bardzo wysokie...

nick tomasz_mos

blog: naszlaku1.blox.pl
dodano: 14 grudnia 2007 18:14

Cudowne rozmnożenia trzeba przeczekać. Grzebią coś w blogach i oto efekty. A ja na razie żadnego nie mogę skasować... :/

nick lavinka
dodano: 14 grudnia 2007 15:00

Hutę rzeczywiście mają likwidować (coraz głośniej wróble ćwierkają). W końcu tuż obok buduje się osiedle mieszkaniowe, a nie dostaliby pozwolenia na budowę gdyby huta miała dalej dymić (znajduje się w strefie ochronnej).

nick lavinka
dodano: 14 grudnia 2007 14:57

Ja to marzę o likwidacji samej huty i o budowie normalnego miasta w tym miejscu...

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 14 grudnia 2007 14:56

Parę przystanków, to prawda. Ale dość niebezpiecznych.
Metro się buduje,ale ma opóźnienie.
Czy jest supermarket? Jakiś Lidl jest ale tam nie chodzę, bo brudno i smród. No i towar taki.. "żaden". Sok się kupi,ale jak coś na obiad to nie polecam.

nick lavinka
dodano: 14 grudnia 2007 13:18

No właśnie, to tam, gdzie metro budują? Co obok jest jakiś supermarket, zapomniałam marki, ale u nas w Krakowie go nie ma?
:)
Co za precyzja wypowiedzi :)

W każdym razie parę przystanków TRAMWAJOWYCH od cmentarza włoskiego?

nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 14 grudnia 2007 7:24

Masz rację - aby do wiosny!
Wesołego weekendu życzę.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 14 grudnia 2007 0:32

@Robert:Cały dworzec tramwajowo-autobusowy ma być(zadaszony a jakże). Jakieś szczątkowe rendery są na stronie metra.
@schwefel:I pomyśleć,że założyłam go w chwili wnerwu na adminów fotoforów na gazeta.pl ;-)

nick lavinka
dodano: 13 grudnia 2007 23:26

Gratuluje wytrwałości w tworzeniu tego bloga :)

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 13 grudnia 2007 22:14

ponoc ma tu byc jakis peron zadaszony gdy metro dotrze...

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl

Prześlij komentarz