Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 8 grudnia 2007

=== Pierwszy Walny Zjazd GTWb ====

Wczoraj miałam nareszcie niewątpliwą przyjemność spotkać się z blogerami z.
Spotkanie było bardzo przegadane, będę je miło wspominać nie raz i nie dwa. Rzecz miała miejsce w restauracji Don Armando przy ulicy Długiej i trwała ponad cztery godziny. Kelnerki uwijały się w pocie czoła donosząc to i owo na stół, a myśmy gadali, gadali i focili się nawzajem :) Już o 19 było sporo osób, reszta dobiła w okolicach godziny 20. Trochę dyskusji straciłam, ponieważ między godz 19 a 20 byłam na innej imprezie. Oprócz Grupy pojawiło się parę osób zaprzyjaźnionych w funkcji ochroniarza i gawędziarza :) W związku z tym,że sporo wśród nas  fotoblogerów strzelaliśmy sobie fleszami po oczach i ogólnie chwaliliśmy się sprzętem. Jedni chowali się za serwetki, imbryczki z herbatą, filżanki z kawą i szklanice z piwem a inni nawet pozowali :) Niektórzy uparcie twierdzili, że kogoś znają z widzenia ale nie mogli sobie przypomnieć skąd.


Uparcie debatowała nasza Loża Prześmiewców i Szyderców :)

Ogólnie rzecz biorąc wszyscy byli oderwani od trosk tego świata :)

Mam nadzieję,że będziemy takie spotkania powtarzać i przybędą na nie również wielcy nieobecni tego spotkania :)
Mały apdejt, dodałam zdjęcie zrobione przez Bagiennego na dowód że byłam w dobrym humorze tak samo jak pozostali :)

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 18 grudnia 2007 17:19

Ale Wam zazdroszcze!!!

nick ikroopka
dodano: 10 grudnia 2007 23:17

fajnie było :)

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 10 grudnia 2007 12:23

Kurczę, ja z kolei miała więcej szczęścia, załapałam się na ostatni dzienny kurs prosto do domu :)

nick lavinka
dodano: 09 grudnia 2007 20:15

Łaaadnie. A ta koleżanka co nie chciała aby ją fotografować wyszła na zdjęciu a la Steczkowska. W każdym razie ja widzę podobieństwo :)
Pozdrawiam uczestników.
ps. szłam przez most :)

nick agata744

blog: rybka74
dodano: 09 grudnia 2007 18:58

A co ja mam powiedzieć? Właśnie dodałam moje zdjęcie z głupią miną(jedno z trzech otrzymanych od Bagiennego). Wyobraź sobie,że na tym wyszłam najlepiej :)

nick lavinka
dodano: 09 grudnia 2007 17:23

Fotogeniczny to ja zdecydowanie nie jestem :))

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 09 grudnia 2007 15:05

O, dzięki wielkie! Muszę to na spokojnie poczytać i wypróbować na jakimś próbnym blogu, boję się że tu bym mogła coś popsuć jako że panel edycyjny wp jest zupełnie inny niż bloxa.
lav
p.s.Tu dla odmiany ahrefy w komentarzach nie działają. Link najlepiej wrzucać w pasku "blog" inaczej czasem wstawia spację. do środka

nick lavinka

lavinka pisze...

dodano: 08 grudnia 2007 23:46

Arawicz> pomysł spotkania był mój :)

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 08 grudnia 2007 22:57

Niektóre twarzyczki znajome. No i Bagiennego - ale tego TV-Stara to już zna cała Polska .

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 08 grudnia 2007 22:40

Też mam nadzieję, że rzecz będzie powtarzalna ;)

nick froasia

blog: www.tedwie.blox.pl
dodano: 08 grudnia 2007 22:36

a tak właściwie to czyj to był pomysł? :)

nick arawicz

blog: FotoAmatorszczyzna.blox.pl
dodano: 08 grudnia 2007 21:33

było świetnie ! do zobaczenia na kolejnym spotkaniu :)))

nick beaviz

Prześlij komentarz