Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 27 grudnia 2007

==== Ciekawy budynek przy ul.Ratuszowej ====

Nie tylko sypiącymi podwórzami Praga stoi. Można tu też zaobserwować ciekawe rozwiązania architektoniczne. Choćby te zakończenia klatek schodowych, które zmniejszają hałas pochodzący od tramwajów często jeżdżących ulicą Ratuszową. Pytanie czy było to zamierzone czy to czysty przypadek?




I jeszcze jeden podobny budynek przy ulicy Targowej.

1 komentarze:

lavinka pisze...

odano: 31 grudnia 2007 12:46

Zauważyłam, że lubimy plątać się w podobnych miejscach :)

nick lavinka
dodano: 28 grudnia 2007 23:26

Zgadłem po tytule o który blok chodzi:)
Też mnie kiedyś ten blok zainteresował, nie zdziwię się jak kiedyś wpadniemy na siebie ;)

nick roztoczanski

blog: wars.blox.pl/2007/12/Spacerownik-podsumowanie.html
dodano: 28 grudnia 2007 12:52

A linia tramwajowa? Czy była już wtedy,choćby w planach?

nick lavinka
dodano: 28 grudnia 2007 11:36

Z tego, co wiem, to jest to zabudowa powstała tuż po 2.wojnie. Ostatnio wpisano to osiedle do rejestru zabytków.

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 28 grudnia 2007 9:07

Ciekawe, rzeczywiście.
Dzięki za odp. na @.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 27 grudnia 2007 22:08

No właśnie nie jestem pewna. Z historii zawsze byłam noga. Muszę poguglować, może coś wynajdę...
lav
p.s.Witaj Froasiu po Świętach :)

nick lavinka
dodano: 27 grudnia 2007 21:04

Ale to nowsza zabudowa, czy z którego roku mniej więcej?

nick froasia

blog: www.tedwie.blox.pl

Prześlij komentarz