Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 4 listopada 2007

==== Dziś mam humor na stypę... ====

Ostatnio pobyt na cmentrzach wprawia lavinkę w radosny nastrój. Te kwiaty, znicze, uśmiechnięte twarze na portretach... no i dziś było bajeczne niebo na Cmentarzu Północnym... to miejsce dawniej lavinkę przygnębiało, ale widać była to zasługa kiepskiej pogody, nie formy :)



Ale nie wszyscy przynieśli znicze... niektórzy byli w pracy :)

A na koniec nowość... jeszcze w trakcie budowy,choć na ukończeniu... nie, to nie jest placyk rekreacyjny... to miejce na urny z prochami... ciekawe czy są jeszcze wolne miejsca? ;)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 06 listopada 2007 11:21

Obawiam się,że pokolenie teraz umierające za bardzo sobie kojarzy krematorium z wojną i obozami koncentracyjnymi. Spopielarnia brzmi lepiej... ale i tak jakoś nie bardzo...

nick lavinka
dodano: 06 listopada 2007 2:39

Spopiearnia? Kolejne dziwne słowotwórstwo, choć rozumiem że autor chciał zastąpić słowo krematorium czymś łagodniejszym, ale czy nie lepiej jednak mówić o tych sprawach po imieniu?

nick Konread

blog: konread.blox.pl
dodano: 06 listopada 2007 0:21

Moja rodzina już przetarła szlaki(mój tato). Ja się zastanawiam. :)

nick lavinka
dodano: 05 listopada 2007 19:56

Do spopielarni to mnie jakoś nie ciągnie :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl

Prześlij komentarz