Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 12 listopada 2007

==== Tyle mi zostało... co mi nakapało... ====

Tyle zostało z kultowego budynku "po schodkach". Mieszkańcy okolic bazarku Wolumen na pewno wiedzą o co chodzi... na jego tle rozgrywały się kluczowe sceny Stanu Wojennego, ustawiały się kolejki po mięso i papier toaletowy(tudzież inne rzeczy spod lady)...nie wiem dlaczego nie wyburzyli go do końca... teraz stoi i straszy....


1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 17 stycznia 2008 18:09

Cała okolica je kupowała :) Ponoć często bywały zatrucia,ale mnie na szczęście się nie trafiło :)

nick lavinka
dodano: 16 stycznia 2008 17:34

Lodów "z kociłka" przykrywanego blaszaną przykrywką z tej cukierni, która była:( nie zapomnę do końca życia, na nich się wychowałam, zawsze wracając z Babcią z bazaru kupowałyśmy sobie lody:). Ech "po schodkach" podzielił los Supersamu...

nick GesHU
dodano: 13 listopada 2007 0:19

Nie będzie tego dużo Tukee... dziś pół dnia nie chce mi dodać śnieżnej notki... wrrr

nick lavinka
dodano: 12 listopada 2007 22:13

Miłego tygodnia :)

nick anek273

blog: anek73-2.bloog.pl
dodano: 12 listopada 2007 21:15

Lav, w przyszłym tygodniu biorę dzień urlopu na odrabianie załegłości w czytaniu Twojego bloga ;))

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 12 listopada 2007 19:46

Ja wiem o co jeździ... znaczy raz tędy przejechałem jak już był w takim stanie

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl

Prześlij komentarz