Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 23 listopada 2007

==== Stacja metra... Arsenał... ====

...kiedyś Ratusz, potem Ratusz Arsenał... jakby nie można jej było nazwać Plac Bankowy. Ale co ja się znam ;-[
W każdym razie balans bieli w aparacie postanowił,że stacja będzie w sepii... musiałam nieco zdjęcia obrobić by choc trochę przypominały orginał. Ten sam problem co na stacji Dworzec Gdański... BTW to jedna z moich ulubionych stacji z całkiem przyjemnym pasażem handlowym na poziomie -1. Miłe wspomnienia, jako że tam właśnie nabyłam moją pierwszą komórkę za 0,99gr ;-)
Lubię ten detal z rurami...





1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 24 listopada 2007 18:50

Ostatnio jakoś trafiam na szczyt... a nie będę przecież strzelać ludziom fleszem po oczach...

nick lavinka
dodano: 24 listopada 2007 17:45

O, 2 razy? :?

A przepraszam, przegapiłem wytłumaczenie że albo zajęte, albo zasr... eee niezdatne do fotografowania ;-P

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl
dodano: 24 listopada 2007 17:42

No właśnie - a gdzie ławeczki?

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl
dodano: 23 listopada 2007 23:36

A to dlatego mi się strona zawiesiła... bo jednocześnie dodawaliśmy komentarz :)))

nick lavinka
dodano: 23 listopada 2007 23:34

to moja ulubiona stacja, a zarazem ta na której najczęściej można mnie spotkać - co ciekawe częściej niż na domowej czyli na kabatach. :)

nick salq

blog: www.bezzadecia.blox.pl
dodano: 23 listopada 2007 23:33

Zwłaszcza,że turystom nazwa arsenał mówi jeszcze mniej niż ratusz... ławeczek nie fociłam, jako że były zupełnie zajęte. Ogólnie tłok był... trzeba tam jechać tuż po 9tej to się stacja bardziej wyludnia...

nick lavinka
dodano: 23 listopada 2007 22:21

też podoba mi się ta stacja, ale najbardziej "druciane" ławeczki, których tu nie widzę... ;) dla większości Warszawiakow to miejsce to po prostu Plac Bankowy a nie Arsenał, niech to w końcu zmienią no.

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl

Prześlij komentarz