Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 10 listopada 2007

====== Nowe stare wagony ======

Metro to nie tylko stacje. Metro to przede wszystkim wagony! W końcu bez wagonów to by nie było metro :)
Tu nowy nabytek z Rosji (tak,tak). Stare skłądy wydłużono o kilka wagonów by ludzie nie jeździli do pracy upchnęci jak sardynki w puszcze. Niestety niewiele to pomogło. W godzinach szczytu metro jeźzi zdecydowanie za rzadko... Przynajmniej między 16-18 mogłoby jeżdzić do półtorej minuty a nie co trzy...


1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 01 września 2008 17:23

Jak do tej pory nie miałam problemu z robieniem zdjęć w metrze. Nie można tylko używać flesza,ale to akurat zrozumiałe. Ponoć krzywią się na statywy. Nie sprawdzałam. Z filmem nie było by problemu mój aparat takowe, w małej rozdzielczości ale jednak - robi :)
Dzieki za wizytę i linki :)

nick lavinka
dodano: 01 września 2008 10:55

Jeśli ktoś napisze pismo do zarządu Metra to jest duża szansa, że pozwolą mu nakręcić trochę filmu lub zrobić trochę zdjęć na stacjach. Ja w ramach studenckiej działalności nakręciem dwa materiały o Metrze, na które Wszystkich zapraszam! :)

http://www.tvpw.pl/art8820 - reportaż o otwarciu stacji Metra Słodowiec
http://www.tvpw.pl/art7277 - reportaż informacyjno-promocyjny o Metrze Warszawskim

nick Pedros

blog: www.tvpw.pl
dodano: 01 grudnia 2007 20:35

Filmów kręcić tyż nie można. Ani używać flesza. Chociaż bardziej wkręceni mogą się zawsze wystarać o jakąś zgodę.
A serii 81 to jeszcze trochę do W-wy przyjedzie.

nick centralny.info

blog: centralny.info
dodano: 20 listopada 2007 16:26

Wagony? :)

nick lavinka
dodano: 20 listopada 2007 12:28

Bardzo ładne

nick mareksy

blog: www.creamteam.imfrom.eu/blog/
dodano: 13 listopada 2007 13:03

A czym fociłeś? Bo ja zawsze robię zdjęcia w metrze lustrzanką i nigdy nie robiono mi problemów.

A z tym zakazem używania statywu to faktycznie jakiś debilizm.

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 13 listopada 2007 1:38

Sorry za dubel ale chciałem się poskarżyć na jawną dyskryminację w metrze. Jak ostatnio robiłem foty na Racławickiej to mnie zawinęli panowie z straży metra (czy coś w ten deseń). Tego, że obok mnie stał chłopak z popularną małpką Sony to już nie zauważyli tylko mi chcieli wmówić ze z takim aparatem to na pewno jestem z gazety (pewnie z Wybiórczej :P)

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl/
dodano: 13 listopada 2007 1:32

Fota nr2 -> z takiej perspektywy jeszcze nie oglądałem metra. Brawa za pomysł a nie oklepane schematy :)

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl/
dodano: 11 listopada 2007 17:56

O,naprawdę? Nie miałam pojęcia... dobrze wiedzieć ;-))) Na szczęście mam takie małe kieszonkowe cacko... w sumie na razie go nie potrzebowałam... a tak wiem,że muszę się z nim ukrywać

nick lavinka
dodano: 11 listopada 2007 12:41

nie wiem czy wiesz ale jak byś wzięła statyw do metra to by Cię zawinęli. ni ewiem czemu tak jest ale z ręki fotki można robić w metrze ale ze statywem już nie można 8|

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 11 listopada 2007 11:59

@przewodniczka: Nie no, w godzinach szczytu to nawet i tramwaje jeżdżą co 3 minuty.... przynajmniej na Marszałkowskiej czy w Alejach Jerozolimskich... ale każdy jedzie gdzie indziej więc ten sam numerek jeździ max co 8... a najczęściej co 10. To zdecydowanie za rzadko biorąc pod uwagę,że co 3minuty wysypuje się tłum z metra...

@arawicz:To nie były faktycznie godziny szczytu... było jakoś między 19 a 20. Ostatnie wagony były puste... ale tylko z pl.Wilsona do Dw. Gdańskiego.... w zeszłym tygodniu bywałam w centrum albo po 19 albo koło 6 rano :) I jak tu zrobić zakupy?
nick lavinka
dodano: 11 listopada 2007 10:16

no to nie są godziny szczytu :) Ladne to nasze meterko.

nick arawicz

blog: FotoAmatorszczyzna.blox.pl
dodano: 11 listopada 2007 9:34

W głowach Wam się przewraca :))) żeby tak tramwaje jeździły co trzy minuty :)
nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 11 listopada 2007 0:27

Ostatnio to kawałek stolycy,który widuję najczęściej ;)

nick lavinka
dodano: 10 listopada 2007 21:43

Widzę, że utrzymujesz pozycję lidera w temacie Metra ;-)

nick meteor2017
blog: tomi.blox.pl

Prześlij komentarz