Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 24 maja 2014

==== Shrek z przedszkola w Łomiankach ====

Dawno dawno temu, kiedy jeszcze miałam działkę w Burakowie, zapuszczałam się na podmiejskie wycieczki w tej okolicy. Sfociłam kolorowy płot przedszkola. Jakeiż było moje zdziwienie, gdy mijając to miejsce ponownie moim oczom ukazało się to coś. Bardzo duże i zielone coś. Proszę zwrócić uwagę na skalę.





A to płot z Muminkami, który kilka lat temu gościł na blogu. Tzn. chyba jeszcze na tym starym, prowadzonym z poziomu Wirtualnej Polski.

9 komentarze:

Er pisze...

jak to się mawia? dobrymi chęciami piekło jest brukowane.

weldon pisze...

Przejeżdżam tędy co najmniej cztery razy dziennie i jakoś lepiej mi się żyło w błogiej nieświadomości :D

Teraz już wiem czemu rodzice przebiegający tu z dzieciakami przez jezdnię próbują popełnić se kuku ;)

Wildrose pisze...

Mnie sie podoba, przynajmniej nie jest szaro i buro... no mogły stać tam Bolek i Lolek, czy Reksio... ale kto o nich jeszcze pamięta?

Marcin pisze...

Proponuję jeszcze piętnastometrowego Misia Colargola, koniecznie z głośnikami i tym potwornym sopranikiem starszej pani.

Er pisze...

"przynajmniej nie jest szaro i buro":

http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100529/POWIAT0303/926641258

Artur Miłobędzki pisze...

Fajny krasnal ogrodowy

meteor2017 pisze...

Obstawiam, że nie jest to największy Shrek na świecie... więc jakby co, sprawa jest rozwojowa. Zróbmy Shreka który będzie widoczny z Modlina ;-P

lavinka pisze...

@Er: Najgorsze, że sporo ludzi rzeczywiście uważa je za ładne. Potem się wyprowadzają, budują sobie dom i... kolorują go tak samo.

@Meteor2017: Chyba z Moskwy ;)

Marcin pisze...

Shrek widoczny z dala już stoi w Świebodzinie.

Prześlij komentarz