Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 17 maja 2014

====== Plomba z Muranowa ======

Bardzo mi się kojarzy, bo leczyłam niedaleko ząb. Bolało, więc mi zapadł w pamięć. W zasadzie nie jestem pewna, czy to budynek postawiony od zera, czy adaptacja istniejącego. Jeśli ktoś kojarzy to miejsce sprzed lat, chętnie się dowiem, co tam było wcześniej. To tu. Tak, wszystkie samochody są zaparkowane na trawniku. A pardon, jeden na stojaku rowerowym.

Na gugielstricie podlinkowanym wyżej macie przykład, jak mogłoby wyglądać nasze miasto, gdyby nie nadmiar blachosmrodów.

4 komentarze:

Wildrose pisze...

Moim zdaniem ta "plomba' jakoś bez sensu tam została postawiona, nijak mi nie pasuje... przynajmniej wizualnie razi mnie!

adamm pisze...

Wiedziałem, że coś masz z zębem, bo już drugi raz o plombie piszesz. ;)

weldon pisze...

Muranów ogólnie trochę bez sensu został tu postawiony ;)
W sumie, to tam same plomby, tyle że wypełniają dość sporą pusta przestrzeń :D

Marcin pisze...

To może i nie jest takie złe, ale za cholerę tam nie pasuje.

Niestety, nie wiem czy coś tam było wcześniej, czy po prostu wciśnięto to to w wolną dziurę.

Prześlij komentarz