Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 15 maja 2014

=== Docieplanie z głową na Mokotowie ===

To nie jest tak, że jestem przeciwnikiem okładania bloków styropianem. Jestem przeciwna w malowaniu ich na straszliwe, papuzie kolory, od których oczy bolą. Ostatnie docieplenie na Mokotowie przywróciło mi wiarę w estetykę narodu. a jednak można obłożyć panierką tak, żeby plomby z zębów na ich widok nie wypadały.








Bywają też jeszcze podług starej szkoły, w beżu, ale to i tak lepsze niż czerwono-seledynowe.


3 komentarze:

H_Piotr pisze...

Ubiegłaś mnie z tymi zdjęciami :-) OK, nie było to trudne :-)

Nie tylko kolorystyka mi się tu podoba, ale też zachowanie plastyki fasady.

Marcin pisze...

To miło, że zdjęłaś liscie, żeby zrobić zjęcia.

Fakt, ktoś P O M Y Ś L A Ł przy ocieplaniu. Ale to rzadkie.

Iwona Makowska pisze...

Przyjemnie sie ogląda takie zdjęcia:) świetnie wyszły te pierwsze bloki.

Prześlij komentarz