Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 25 września 2009

==== Warszawska Masa Krytyczna 25 września 2009 ====

Tym razem czas nie pozwolił i wybrałam siępieszo, jeno pofocić Masę na starcie. Pora późna, Masa ruszyła ponas 20 po 18tej...ciemno było to i fotki z lekka impresjonistyczne :)

Guru

Riksza

O to walczyła Masa Wrześciowa, była petycja, tym razem dobrze reklamowana i licznie podpisywana. 

Był Pan Minister

I inni.
I ruszyła Masa i zniknęła na horyzoncie. Organizatorzy tak dobrze znali trasę,że jechali zzamkniętymi oczami ;)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 28 września 2009 8:59

:)))

nick lavinka
dodano: 28 września 2009 8:54

Masom Krytyczym mowimy jasne i zdecydowane TAK

nick krpi

blog: www.starachowicefoto.blox.pl
dodano: 27 września 2009 22:33

A ja dziś w Olsztynie. Ale nas nosi po Polsce :)

nick lavinka
dodano: 27 września 2009 19:08

Dojeźdżałem wtedy do Częstochowy na trasie do Bielska Białej!:( Ale moze za miesiąc zawitam wreszcie! Wczoraj byłem w Krakowie a dziś jestem w Gorlicach! Pogoda super ciepła i słoneczna jak na razie, widoki bardzo fotogeniczne!

nick slavkosnip

blog: zwierzaczkirozmaite.bloog.pl
dodano: 26 września 2009 18:39

Grunt by nie stało w miejscu. Jedzie się, kręci się :)

nick lavinka
dodano: 26 września 2009 12:08

Ciekawe kiedy warszawscy cykliści doczekają się jakiś znacznych zmian... ;P

nick arturr_g

blog: bielskobb.blox.pl

Prześlij komentarz