Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 17 września 2009

====== Nowa knajpa na Powiślu ======

Kolej kojarzy się w Warszawie jako coś nieprzystępnego, pomazanego i śmierdzącego moczem. Otóż nie, są wyjatki. Nie dalej jak wczoraj odkryłam kanjpę ulokowaną wokół wejść na Dworzec Powiśle
Są tam i leżaki...
I hamaki...
I stojaki rowerowe i kawa na wynos. Oczywiście polecam, może zrobimy tam kiedyś spotkanie GTWb? ;)
A same perony dworcowe wyglądają tak:

 
Reszta zdjęć w albumie KOLEJ. Kiepska jakość, bo mój aparat w nocy zamienia się w idiotę.

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 15 kwietnia 2011 9:23

Byłam tam wiele razy i nie zauważyłam. Tam się bawi raczej ta cicha młodzież, a kupy i butelki zostawiają Ci sami co sprejują most czyli dzieci praskich żulków. :)

nick lavinka
dodano: 03 kwietnia 2011 8:37

Jeden wielki burdel!!!Bydło z braku miejsc rozłazi się po okolicznych parkach zostawiają dziesiątki butelek również rozbitych,torebki po dragach,kondomach i oczywiście odchody bo tam nie ma toalet oprócz dwóch tojtojek ciągle zajętych.Nad ranem grupy naćpanych i nachlanych gówniarzy wraca do domów wyjąc i rycząc.Ogólnie syf,kiła i mogiła .Taką kulturę mam w dupie!!!

nick marc
dodano: 18 września 2009 16:32

Tak, to wiele tłumaczy :)

nick lavinka
dodano: 18 września 2009 15:49

Ten budynek wygląda tak dobrze właśnie dlatego, że już nie jest w gestii PKP.

nick Hrabia_Piotr

blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 18 września 2009 14:10

Tak mi się wydawało, że to coś nowego, na początku wakacji jeszcze nie było otwarte.

nick roztoczanski

blog: mojepstrykanie.blox.pl/html
dodano: 18 września 2009 13:42

Urwał Ci się tam film,że nie pamiętasz?;P

nick lavinka
dodano: 18 września 2009 13:05

Jak tam byłem ze dwa miesiące temu, to dopiero sie otwierali. Było piwo Ciechan, ale nie pamiętam po ile

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 18 września 2009 9:05

@Schwefel: Z daleka przeczytałam o kawie na wynos. Nic więcej nie wiem.
@Hagen:Dziękuję, jedna w Wawie wystarczy ;)

nick lavinka
dodano: 18 września 2009 6:39

Hamaki, fajna sprawa. Przydałyby sie jeszcze palmy :)

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 18 września 2009 3:13

A co tam dają jeść?

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 17 września 2009 22:21

Jechałam na górę, nie sprawdzałam. Ale nie sądzę by było drogo na starcie :)

nick lavinka
dodano: 17 września 2009 22:15

Całkiem miło wygląda. Jak cenowo?

nick Wczoraj i dziś...

blog: wczorajidzis.blogspot.co m/

Prześlij komentarz