Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 9 września 2009

===== Cristal Park przy Mszczonowskiej =====

Nie tak znowu dawno Tomi mówił mi,że przy Reducie Ordona wyrósł ciekawy budynek, na którym roną pnącza. Mając interes w okolicy postanowiłam zajrzeć. Nie musiałam szukać, od stacji WKD i tak było po drodze do Decathlonu. Cristal Park nie ma zbyt wiele wspólnego z parkiem ani z kryształem, niemniej zakochałam się w nim od pierwzego wejrzenia. Jest to centrum konferencyjne i biurowiec w jednym. Świeże jeszcze, a już rosną brzózki. 

Reszta zdjęć w albumie NOWOCZESNOŚĆ

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 11 września 2009 0:12

@Yurek: To chyba dość świeże jest, a i pewnie wykorzystywane sporadycznie z okazji zjazdów, w końcu to głównie centrum konferencyjne.

@Wczoraj: Niech budują za miastem, byle nie w centrum.

nick lavinka
dodano: 10 września 2009 23:05

Akurat ten model "osiedla biurowego" podoba mi się w takiej wysokości, jak na zdjęciach. Moim zdaniem, gdyby był wyższy, straciłby sporo uroku. Z drugiej strony w stolicy przydałoby się city z wieżowcami z prawdziwego zdarzenia - coś w stylu La Defense - ale gdzie je postawić?

nick Wczoraj i dziś...

blog: wczorajidzis.blogspot. com/
dodano: 10 września 2009 22:29

Wygląda na niezasiedlone to centrum

nick yurek-55
dodano: 10 września 2009 18:53

A po co? Moim zdaniem niskie budynki biurowe są dużo przyjemniejsze, w ludzkiej skali.

nick lavinka
dodano: 10 września 2009 17:03

Ale to takie małomiasteczkowe - tylko dwa piętra. Tam powinny powstawać budynki kilkunasto- i kilkudziesięciopiętrowe.

Zdecydowanie za nisko.

nick Hrabia_Piotr

blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 10 września 2009 14:22

Ja chodziłam grzecznie po chodniku po drugiej stronie ulicy(inaczej mi się budynki w kadrze nie mieściły) ;)

nick lavinka
dodano: 10 września 2009 14:07

Zgadza się, całkiem przyjemna chałupka - a ta barierka to po to, żeby 'publiczność' nie rozjeżdżała trawnika...

nick stolicaiokolica

blog: stolica-okolica.eu
dodano: 10 września 2009 12:44

Pieknie sie prezentuje:)

nick pasiwo

blog: obiektywem.blox.pl/html
dodano: 10 września 2009 10:43

Robimy kurs dla alpinistów? ;)

nick lavinka
dodano: 10 września 2009 9:35

Hmmm, może zmienić branżę i zacząć myć szyby? ;-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 10 września 2009 7:48

O cholercia, ale szyb do umycia :)

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 10 września 2009 0:52

Umówmy się,że jak zobaczysz w Warszawie budynek podobny do tego, to najprawdopodobniej zrobili go JEMSi ;)

nick lavinka
dodano: 10 września 2009 0:06

Umówmy się, że o JEMS nigdy nie słyszałem i teraz choć słyszałem, to nadal nic o niej nie wiem ;-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 09 września 2009 22:41

@Wczoraj: Podejrzewam,ze ta barierka to przeciw dzikiemu parkowaniu, jak widać dość skuteczna ;)

@ToMi: Umówmy się,że mnie się podoba 99% tego co wyszło z pracowni JEMS. Kiedyś chciałam się tam dostać,ale po usłyszeniu w kuluarach jak mordercza jest tam praca, doszłam do wniosku,że to nie na moje zdrowie ;)

nick lavinka
dodano: 09 września 2009 20:53

Tak myślałem, że ma szansę ci się spodobać... ale nie byłem pewien, bo z tymi nowoczesnymi budowlami rozmijamy się czasem gustem, ale jak widać na załączonym obrazku nie zawsze :-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 09 września 2009 20:40

W Kopenhadze widziałem dość podobnie "ułożony" kompleks budynków, z tym że tam wypustki między poszczególnymi skrzydłami wypełniała woda, co znacznie podnosiło wartość widokową. Ja wiem że w Polsce wszystko trzeba grodzić, ale nie pasuje mi jakoś ta barierka przy trawniku. Nie można po prostu napisać "Uwaga, pole minowe"?

nick Wczoraj i dziś...

blog: wczorajidzis.blogspot.c om/

Prześlij komentarz