Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 27 września 2009

===== Jestem sobie małą kapliczką... =====

Tylko coś nade mną wyrosło. Mieszkam sobie na rogu Bema i Prądzyńskiego od lat. Zawsze miałam spokój. Ale się to zmieniło odkąd zaczęli budować to coś za moimi plecami. Nawet nie bardzo widzę co,ale to jest duże i ma jakąś płąchtę z boku... trochę mi ciasno, ale ludzie dzięki temu częściej zdjęcia mi robią. Bo mnie bardziej widać. 
Tylko nie wiem po co mi założyli tę niebieską rurkę...

A poza tym wszytko gra ;)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 29 września 2009 10:11

Tak, to wygląda jak instalacja artystyczna,zwłaszcza niebieska rurka ;)

nick lavinka
dodano: 29 września 2009 7:48

@ Lavinka: No oczywiście, wygląda to kuriozalnie. Dlatego pozwoliłem sobie wynotować plus, bo jest chyba tylko jeden. Reszta to minusy... Aha, chciałaś Pałac Saski, więc już wrzuciłem. Ale aż się przykro robi.

@Hrabia - Należy mieć nadzieję, że będą dbali. Ostatecznie zestaw jest tak absurdalny, że może zaadoptuje go Centrum Sztuki Współczesnej i otoczy cały kompleks opieką konserwatorską.

nick Wczoraj i dziś...

blog: wczorajidzis.blogspot. com/
dodano: 28 września 2009 10:10

Dziś zapraszam do siebie na jesienny spacer po Mokotowie.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 27 września 2009 22:31

@Marcin(Wczoraj):Niby tak,ale mogli ją wyeksponować,a nie wciskać na siłę w budynek :/

@Hagen: Niemal zmiażdżona...

@Hrabia_Piotr:Pewnie będą mniej dewastować to i remontować nie będzie trzeba za często.Ale ta niebieska rurka mnie zastanawia.

@Hanula:Najpiękniejsze kapliczki są na Warmii.

@Woldrose: Prawda? ;)))

nick lavinka
dodano: 27 września 2009 19:14

No i podobnie jak w Neapolu, ni stad ni zowad jakas kiczowata kapliczka i to na kazdym kroku, jeszcze by ktos pomyslal, ze ludzie tutaj tacy wierzacy!

nick wildrose

blog: mammamia2.blox.pl
dodano: 27 września 2009 15:29

Teoretycznie to ja lubię takie kapliczki, ale nie w W-wie i nie tak kiczowate.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 27 września 2009 15:09

Wczoraj i dziś - Oj, nie wim. Na pewno teraz ją wyremontowali, ale czy będą dbać na stałe?

nick Hrabia_Piotr

blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 27 września 2009 13:10

Widok zaiste surrealistyczny. Taka sielska kapliczka przytłoczona tą nowoczesnością...

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 27 września 2009 9:09

Paradoksalnie, jest plus w tej całej "obudowie" zabytkowej kapliczki (znaczy, jak mniemam, zabytkowej) - będzie utrzymana w czystości i porządku.

nick Wczoraj i dziś...

blog: wczorajidzis.blogspot. com/

Prześlij komentarz