Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 22 maja 2008

==== Wspomnień starej Woli czar.... ====

Ostatnio na blogu SirenCityBoy pojawiło się zdjęcie fabryczki przy Krochmalnej. Przypomniałąm sobie, że mam w zasobach zdjęcie owej, ale dużo starsze. Nie było jeszcze wtedy zadaszenia i drzewko było malutkie. Chyba z 10 lat temu było robione, a może jeszcze dawniej. Na czarnobiałej kliszy, jeszcze z Zenia. Skanowane z kliszy, dlatego mało wyraźne.

A poza tym chciałam nadmienić, że postanowiłam przeprosić się z Zeniem. Włożyłam już kliszę, dwusetkę i postawiłam go w widocznym miejscu. Klisza co prawda kolorowa, czarnobiałe orwowskie stare trzymam na specjalna okazję. Acha, chętnie przyjmę porady jaka firma robi teraz czarno-białe klisze, na któych wychodzi duży kontrast. Z tego co pamiętam Kodaki były beznadziejne. Ale od tamtej pory trochę czasu minęło. Chodzi o takie zwykłe, 35mm.

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 23 maja 2008 12:49

@Vojtek: Widzę,że to taka świecka tradycja z tymi zjazdami :) A co do filmów to mam je w "spadku" po koleżance. Jeszcze my ze trzy klisze zostały ale trzymam je na specjalne okazje. Szkoda,że nie masz już ciemni. Swoją miała w łazience, ale powiększalnik przepadł... i kontakt z bratem ciotecznym,który go zabrał mi się urwał... niby znalazłam go na naszej-klasie ale jakoś mi głupio pytać... może go sprzedał?
@Didixi: Zenio? Taaak, zwłaszcza że mam bardzo stary model, pełna mechanika, zero elektroniki, zewnętrzny światłomierz. No miodzio. I pomyśleć, że kiedyś narzekałam na ustawianie ostrości na rastrze :)

nick lavinka
dodano: 23 maja 2008 7:43

To tak jak ja z Kijewem. Zenek to dobry sprzęt...

nick didixi

blog: warszawskisubiektyw.blox.pl/
dodano: 23 maja 2008 6:31

Mamy Walne Zgromadzenie Delegatów. Raz w roku. Najcześciej w lutym:):) A fotka czarno-biała przepiękna, z duszą. ja tez mam Zenitcha 12xp. Ale blon czarno białych Orwo i Fotopan juz nie mam. I nie mamjuz ciemni w piwnicy naszego domu na Słowackiego, ani w korytarzu w domu u mojego kolegi:):) A kopiowaliśmy tam fotki Beatlesów:) Dawno, ale prawda:)
Pozdrawiam z Zoliborza Vojtek

nick vojtek

blog: warsawman.bloog.pl
dodano: 22 maja 2008 20:08

@Tukee: Pewnie trochę potrwa zanim wypstrykam tę, więc zaczekam na relację :) A co do kamienicy u SCB nie wygląda dużo gorzej, to znaczy tak samo źle jak zawsze :)

@Bagienny: Na setce gorzej pstryka się ciemne rudery i w mokry dzień. Jedyny plus to mniejsze ziarno :)

nick lavinka
dodano: 22 maja 2008 19:49

Jak wypstrykasz wstaw 100.

nick bagienny
dodano: 22 maja 2008 19:43

Ostatnio kupiłam czarno-białą kliszę ILFORD u fotografa, ale widziałam tez w Profilab. Jeszcze nie wiem jakie rezultaty bo jak wiadomo trzeba poczekać do końca kliszy a gospodaruję klatkami oszczędnie.

Kamieniczka jest w bardzo nieciekawym stanie, mam zdjecia sprzed dwóch lat i z tego co ostatnio widziałam, znacznie jej się pogorszyło.

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html

Prześlij komentarz