Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 6 maja 2008

====== Foster w Warszawie ======

Dużo wody w Wiśle upłynęło odkąd oddano go do użytku, lavinka dopiero niedawno znalazła czas by go nie tylko minąć ale i zajrzeć na dłużej. Oczywiście pora była dramatyczna, słońce resztkami swych promieni muskało fragmenty elewacji... ale może dzięki temu zdjecia wyszły trochę niepocztówkowe... Przedstawiam kilka moich ulubionych kadrów fakturowych i parę ujęć szablonowych i powtarzalnych. Ale co tam.





A całość można obejrzeć w albumie NOWOCZESNOŚĆ.

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 08 maja 2008 18:47

No dobra, koniec z tym lizodupstwem, bo zaczynam się rumienić :)

nick lavinka
dodano: 08 maja 2008 11:27

Kraty na pierwszym zdjeciu po prostu wyborne. Chyba najbardziej mi sie podobaja ze wszystkich zdjec, ktore u Ciebie widzialem. Pozdrawiam.

nick syrenigrod.fotolog.pl

blog: syrenigrod.fotolog.pl
dodano: 07 maja 2008 11:33

@Konar:To pierwsze nawet na digarta wrzuciłam. O dziwo trolle mnie przegapiły :)

nick lavinka
dodano: 07 maja 2008 11:32

Jest, jest tylko chyba jej na noc już nie włączają. Albo jak wchodziłam to dopiero ją testowali... nie doczekałam się na ponowne włączenie....

nick lavinka
dodano: 07 maja 2008 11:21

Ładne to pierwsze!

nick Konar

blog: VarsoviaEst.pl
dodano: 07 maja 2008 11:14

Czy tam przypadkiem nie ma fontanny pośrodku budynku?
Jeśli tak to w nocy niesamowicie niesie się echo (przez przypadek tam byłam :)

nick Camparis

blog: miastowroclaw.blox.pl/
dodano: 06 maja 2008 22:57

@Mef:No to jeszcze przyjdzie Ci zaczekać, poza tym mokre lato się zapowiada....
@Schwefel:Z tym że lubisz starocie, czy z tym że jesteś stary :P

nick lavinka
dodano: 06 maja 2008 22:24

metropolitan to już nie raz był moim i gosi ostatnim przystankiem w fotografowaniu warszawy. czaje się tam na dobre ujęcia dzieciarni bawiącej się na fontannie :)

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 06 maja 2008 20:58

Nie pozostaje mi nic innego jak się zgodzić z tezą Hanuli :)

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 06 maja 2008 20:53

Już jest czynna,ale chyba w ustalonych godzinach. Jak wchodziłam to plumkała i zaraz potem przestała, jakby ją wyłączyli na noc.

nick lavinka
dodano: 06 maja 2008 19:05

świetne to pierwsze zdjęcie!!
Żyletkowiec jednak zaczął juz odpadać i cud architektury powoli diabli biorą :) Ale uwielbiam tamtejszą fontannę:))

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 06 maja 2008 14:23

A nie wiem, tak chwilowo od stu lat przynajmniej. Zdjęcia improwizowane rzadko mi wychodzą, wolę sprawdzone triki :) Muszę się wreszcie wybrać na jakieś zdjęcia, bo mi się zapasy kończą... została tylko Praga, niebo i resztki z Centrum... no i ewentualnie archiwum zeszłoroczne zimowo-wczesnowiosenne... Tak się dziwnie złożyło,ż większość bywalców warszavki nie bywało na fotoforach i tych zdjęć nie zna.

nick lavinka
dodano: 06 maja 2008 13:24

Widzę, że zaczyna Cię kręcić tzw. fotografia formalna :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 06 maja 2008 11:54

@Lexx: Na początku trochę się obawialam, czy nowoczesna forma nie będzie zagrażać zabytkom w okolicy... ale nie przeszkadza. Całe szczęście.
@Hanula:No aż tak stara nie jesteś by lubić budynki mające ponad sto lat :)

nick lavinka (login:jaladet)
dodano: 06 maja 2008 10:48

Ja tam wolę starocie, może dlatego, że stara jestem.Zdjęcia ekstra, jak zwykle.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 06 maja 2008 3:53

Naprawde "odjazdowa architektura",podoba mnie sie..A te okragle druciane smietniki i lawki to perelka...Same ohy i ahy..pozdrawiam

nick lexx

Prześlij komentarz