Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 24 maja 2008

===== Jedzie pociąg z daleka... =====

... na nikogo nie czeka :)
Nie zdążyłam złapać lokomotywy, ale za to mam kilka trans wagonów!



Sam wiadukt (ul. Dywizjonu 303) dość prowizoryczny, ale jest. Dzięki tej trasie jest trochę mniejszy korek na Górczewskiej, bo tędy przebija się do centrum północne Bemowo. Przynajmniej tak podejrzewam.



Na resztę zdjęć zapraszam do albumu KOLEJ.

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 26 maja 2008 22:35

Film sensacyjny o transwestytach :)

nick lavinka
dodano: 26 maja 2008 22:18

Wow, no sceneria idealna na jakiś mocny film sensacyjny. Super!

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 26 maja 2008 17:26

transwagon :) otwierasz a tam technoimpreza z tymi laserami i dymami i ludźmi w futerkach i plastikowych maskach p-gaz :P

nick ozrabal

blog: foto.subiektywnycom
dodano: 25 maja 2008 13:15

@Jarek: Jakie pomysły? Po prostu był po drodze :)
@Yacek: W dzieciństwie też liczyłam wagony, mój rekord to 53! A teraz niestety nie miałam na to czasu, ale nie był długi, najwyżej kilkanaście...
@Nomaderro: No jak się nie lubi jeździć po jezdni to się tak ma. Przebijałam się kładką dla pieszych nad nim. To jeden ze skrótów na Wolę. Drugi odkryłam później, wracając do domu :) No co ja pocznę,że mam słabość do mostów?
@Kazu78: A pisknij słowo o sexie to Cę zabiję! :)

nick lavinka
dodano: 25 maja 2008 10:49

Pod tym wiaduktem to chyba niejedna suto zakrapiana impreza się odbyła :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 25 maja 2008 10:31

Gdzieś wlazła!!??! Znowu wylądowałaś pod mostem... Źle skończysz w ten sposób :))))

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 25 maja 2008 8:19

Policzyłas ilemiał wagonów? Ja mam to juz we krwi chyba bo robilem to odkad nauczylem sie liczyc do stu :D

nick Yacek

blog: yacekwaw.bloog.pl
dodano: 25 maja 2008 6:44

Witaj. Skąd bierzesz tyle pomysłów na fotografowanie? Zdjęcia pod wiaduktem extra. Pozdrowionka.

nick Jarek

blog: reniajarek.bloog.pl
dodano: 24 maja 2008 22:05

A mnie z Transylwanią :)

nick lavinka
dodano: 24 maja 2008 21:27

Pierwsze zdjecie, jest tam napis transswagon, skojarzyło mi sie to z pociagami towarowymi które wjeżdzaja na promy płynace do Szwecji i Dani.

nick tomaszkargul

Prześlij komentarz