Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 25 maja 2008

==== Warszavka ma rok! ====

Ano 25 maja 2007 rok powstała warszavka i lavinka, trzeci blog lavinki. Makroteki ani Lav netu nie było nawet w planach :) Powstała na skutek smutnych wydarzeń na fotoforach gazety.pl gdzie admini i moderatorzy bawili się w obz koncentracyjny. Na szczęście zapomnieli zamknąć bramę i lavinka uciekła :)
Po skonfigurowaniu blooga (szersza szpalta by mieściły się zdjęcia o szerokości 640pixeli) i zrobieniu błękitnych kolorków oraz pasiastego tła, lavinka dzień później dodała pierwszy wpis. Był on o jej ulubionym kościele na Żoliborzu, na Gdańskiej... czy ktoś jeszcze pamięta? I oczywiście Pajacyk!

Z początku na blogu pojawiało się niewiele osób, ledwie kilkanaście IP dziennie... ale już po kilku miesiacach zrobiło się ich ponad 50. Dziś na warszavkę wchodzi średnio ponad 150osób dziennie (a bywa, że i 200). Część z gugli oczywiście, ale sporo osób wchodzi z agregatów typu 10przykazan, Mybloglog, Blogbox i rzecz jasna z blogrolli na innych blogach (Dzięki kochani, że mnie linkujecie!).

Trochę statystyk.

Przez rok w oficjalnej statystyce blooga nastukało się ponad 48 tysięcy odsłon (a na pewno było więcej, około miesiąca licznik nie działał)
Dodały się 350wpisy (miało być po jednym wpisie dziennie, ale nie zawsze dało radę plus przerwa wakacyjna w lipcu).
Dodaliśmy wspólnie 2914 komentarzy co daje średnio nieco ponad 8 kom. dziennie. Trzeba jednak zaznaczyć, że w pierwszym półroczu blog był komentowany rzadko a czasem w ogóle. Trochę czasu minęło zanim lavinka zdołała go wylansować i nie powiem, Grupa Trzymająca Warszawskie blogi miała w tym duży udział! :)

Czym miała być Warszavka? Miała pokazywać Warszavę ze strony jej mieszkańców, nie jako miasto dla turystów, ale miasto w którym się żyje i pracuje. Skończyło się na nadreprezentacji Bielan, gminy zamieszkiwanej przez lavinkę oraz Centrum i Pradze, głównie za sprawą licznie znajdujących się tam podwórek. Rudery to także częsty temat na Warszavce.

Ale nie tylko ruiną Warszavka stoi, stąd dość dobrze reprezentowany temat Nowoczesności oraz Nieba nad Warszawą.

Prócz tego można obejrzeć sztukę w plenerze, blokowiska, domy z drewna czy lasy miejskie...


Znajdzie się też coś dla wielbicieli Graffiti czy podupadającego kolejnictwa...

Czym była by Warszawa bez swojej rzeki? A skoro mowa o rzece to i bez mostów?

Czasem trzeba też zejść pod ziemię do metra, albo pójść na uczelnię...

Można też poszukać cegły lub wyjechać na miasto i nie ruszać się dalej niż 3 kroki od leżaka :)

Te i wiele innych tematów codziennie i od święta! Dziękuję za odwiedziny stałym bywalcom oraz zapraszam nowych podróżników z blogosfery i nie tylko :)

3 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 30 maja 2008 14:37

Mam nadzieję :)

nick lavinka
dodano: 30 maja 2008 9:20

wielu jeszcze lat w sieci!!! ;))

nick facet

blog: facetmorski.bloog.pl
dodano: 28 maja 2008 13:39

Dołączam się do życzeń i gratulacji z okazji okrągłej pierwszej rocznicy. Życzyć pomysłów na nowe tematy raczej nie będę, ponieważ masz zdolność widzenia i podziwiania tych rzeczy przy których większość z nas przemyka, nie zauważając ich piękna. Pozdrawiam serdecznie.

nick Konread

blog: konread.blox.pl
dodano: 28 maja 2008 9:26

no to ten, gratulacje! 100 lat!

nick salq

blog: www.bezzadecia.blox.pl
dodano: 28 maja 2008 1:46

Bo nas grupowo wywalili admini fotoforów... to był ten moment, gdy kasowali wszystkie nasze posty bez powodu i takoż banowali. Autopublikacji nie oddali mi do dziś. Kazu do tej pory ma zablokowany login. Tylko dlatego,że próbowaliśmy się bawić tak jak to teraz robimy w GTWB i parę osób nam pozazdrościło. W ciągu miesiąca powstał blog Kazia, Tukee i Roztka (wars), mój i Wave32. Fotoforum W-wa spowolniło. Kiedyś dziennie szła jedna strona wątków, dziś na jednej stronie są wątki z dwóch tygodni. Mają, co chcieli.

nick lavinka
dodano: 27 maja 2008 22:38

A maj to chyba jakis blogowy miesiac urodzinowy ;-) I Ty, i tukee i Chrzelice... a i moja pierwsza (choc przedblogowa) pocztowka powstala na przelomie kwietnia i maja

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 26 maja 2008 23:08

Sama jestem zdziwiona takim odzewem :)

nick lavinka
dodano: 26 maja 2008 22:51

Ale masz wzięcie Kobieto :)) Aż miło poczytać. Uściski :)))

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 26 maja 2008 22:49

najlepszego :)

nick noijaktunierobic

blog: noijaktunierobic.blox.pl
dodano: 26 maja 2008 22:17

Wow! No to Kobieto wszystkiego absolutnie NAJ i wielu jeszcze lat ogromnych sukcesów blogowych ;) Tak trzymaj!

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 26 maja 2008 20:14

Spontanicznie? Hmmm. Miasto to calkiem nowy dla mnie temat, dopiero się go ucze, znasz moj pierwszy blog, i wiesz co do tej pory robilem. Obawiam sie że Twojego stylu opisywania miasta nie mam, ale bede sie staral zeby nie było nudno. :) Powiedz mi czy znasz sposob na umieszczenie muzyki na jakims serwerze i zainstalowanie kodu na blogu? Marzy mi sie "Sen o warszawie" Albo "Warszawo ty moja Warszawo" :)

nick Yacek

blog: yacekwaw.bloog.pl
dodano: 26 maja 2008 19:48

No no :-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 26 maja 2008 15:59

Aha, gratuluje rocznicy, jestem rowno o rok młodszy od Ciebie, nastepna rocznica wspolna pamietaj :D

nick Yacek

blog: yacekwaw.bloog.pl
dodano: 26 maja 2008 15:57

I tu Cie zaskocze, nie mam zamiaru w ten sposób sie w to bawic, wprawdzie Łażienki mam w planie ale nei na następny spacer, w sumie nawet nie wiem co to będzie :)
Dziekuje za wizyte u mnie :*

nick Yacek

blog: yacekwaw.bloog.pl
dodano: 26 maja 2008 15:46

Gratuluję rocznicy w prowadzeniu bloga oraz życzę dalszej weny w prowadzeniu bloga :)

nick Tomek

blog: kargulotko.bloog.pl
dodano: 26 maja 2008 15:26

Dzięki raz jeszcze, dajecie mi mnóstwo siły i energii do prowazenia bloga.... A teraz pora wracać do łorka :)

nick lavinka
dodano: 26 maja 2008 15:00

Sto lat, sto lat gratuluję

nick JeGo

blog: jegofoto.bloog.pl
dodano: 26 maja 2008 13:48

nono... STO LAT STO LAT, NIEEEECH SZYJE SZYJE NAAAAM!!! :)) Super rocznica, oby tak dalej!

nick nomaderro
blog: warszawamoimoczkiem.blogspot

lavinka pisze...

dodano: 26 maja 2008 13:42

No to sto lat nastepnych i cyk, i chlup !

nick SCB

blog: sirencityboy.wordpress.co
dodano: 26 maja 2008 12:24

Moje kongratulacje!! :)) Bardzo fajnie Ci wyszło to zestawienie zdjęć w tej notce.

nick Kazu78

dodano: 26 maja 2008 11:29

Nikt się nie spóźnił, poza tym dziś są moje imieniny więc życzenia można składać do nocy :)

@Beavis: Ciekawe skąd, bo ja Cię zupełnie nie kojarzę z czasów sprzed GTWb :)

nick lavinka
dodano: 26 maja 2008 11:05

Gratulacje! :)
Pewnie na tort już się spóźniłam, ale mam nadzieję że będą następne. :)))

nick karska
dodano: 26 maja 2008 10:08

Gratuluję, serdeczne buziaki posyłam.Jesteś wspaniała!

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 26 maja 2008 9:52

Wszystkiego najlepszego dla Lavinki i jej bloga... A wiesz, tak mi się wydaje, że ja Cie jakoś kojarzyłem wcześniej, nie z bloga...

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 26 maja 2008 7:42

Tak trzymać Lav! :-)

nick roztoczanski

blog: mojepstrykanie.blox.pl
dodano: 26 maja 2008 4:53

zawsze chetnie zagladam na Twoja strone..zycze spelnienia wszystkich planow..To co robisz jest fantastyczne..czekam na wiecej ciekawych zdjec....pozdrawiam z daleka..

nick lexx

blog: fotoblog
dodano: 26 maja 2008 1:23

Zdmuchnęłam. Ale coś czuję,że jak zawsze się nie spełni :)

nick lavinka
dodano: 26 maja 2008 0:28

zdmuchnij świeczkę i pomyśl o życzeniu ;)

1oo LAAAT!!!! :)

nick arawicz

blog: FotoAmatorszczyzna.blox.pl
dodano: 25 maja 2008 23:14

100 lat;)

nick Kasia

blog: kasiak.jogger.pl
dodano: 25 maja 2008 22:53

Ja tam mogę zawsze iść na kompromis pod warunkiem wszak, że na nim skorzystam :)

nick lavinka

lavinka pisze...

dodano: 25 maja 2008 22:43

Gratule Lavinio :) Statystyki zupełnie mnie nie kręcą jednak niewątpliwie świadczą o popularności bloga. Gratuluje Ci konsekwencji, bezkompromisowości a przy tym dobrego serduszka, charrrrakterku który masz i pazurków które potrafisz wystawić:)))) ale najbardziej gratuluję udanych fot, zwiedzonych miejsc i wiernego grona odwiedzaczy :))

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 25 maja 2008 22:38

No właśnie myślę by w tę sobotę zorganizować urodziny warszavki na Polach Mokotowskich przy stawiku opodal Toli... ale nie wiem czy będą chętni, no i czy pogoda dopisze... ale ponoć od środy ma być dużo cieplej...

p.s.Dzięki Kabe.Abe, wpadaj kiedy chcesz :)

nick lavinka
dodano: 25 maja 2008 22:31

Wszystkiego dobrego z okazji pierwszej rocznicy :)
Podobają mi się Twoje zdjęcia, Twój sposób patrzenia i fotografowania
naszego miasta.

nick kabe.abe
dodano: 25 maja 2008 22:16

Gratulacje i kolejnych lat pełnych zapału!

nick futomaki.pl

blog: futomaki.pl
dodano: 25 maja 2008 22:11

A teraz na cześć Pani Prowadzącej: Łubudubu, łubudubu... :)

nick brt12

blog: www.brt12.eu
dodano: 25 maja 2008 21:50

Dzięki, w imieniu swoim i warszavki. Będę się starać więcej i więcej :)

nick lavinka
dodano: 25 maja 2008 21:36

Sto lat!!

nick Lordnever

blog: antyblog.waw.pl
dodano: 25 maja 2008 20:26

sto lat zatem, Warszavce w dniu jej święta :-)

nick ewe

blog: przeplywpercepcji.blox.pl
dodano: 25 maja 2008 17:30

no cóż.. to ja tylko pospolite GRATULUJĘ powiem :)

nick ludwik

blog: ludwik.org

Prześlij komentarz