Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 28 września 2007

==== Masa Krytyczna - Dziś ====

To Mi namówił lavinkę na Masę Krytyczną. Co prawda była na niej fragmentarycznie na odcinku od trasy Toruńskiej(lub A.K jak kto woli), Broniewskiego, Reymonta, Powstańców Śląskich i kawałek Wrocławską ale zawsze. Mało brakowało, by w ogóle jej nie było z powodu burzy z piorunami, która tuż przed 18 przeszła nad Warszavką. Zmokła jak kura lavinka wróciła do domu, ale chyba w międzyczasie pozbyła się glątwy Tora Jagi (wtajemniczeni wiedzą o so chodzi).
Było ciemno a fociak lavinki bez statywu radzi sobie średnio, więc niewiele widać.... Najpierw w oczekiwaniu na Masę (sporo rowerzystów przyłączyło się właśnie w tym momencie):


Są!




I jeszcze bardzo ważny LINK do zdjęć wujka Tomiego zza miedzy. Tam więcej widać :)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 30 września 2007 22:03

A ja o 18 byłam z Masą tylko myślami. Piątkowy rajd to było wyzwanie :)). Fajne zdjęcia, ale szkoda, ze takie rozmyte, jednak stanowią bezdyskusyjny dowód odwagi :))

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 30 września 2007 21:41

łączę się w katarze z tobą :/

nick salq

blog: www.bezzadecia.blox.pl
dodano: 30 września 2007 8:32

Kurczę, a ja nie słyszałem... za dużo hałasu dzwonkami robiliśmy ;-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl
dodano: 29 września 2007 22:45

Śliczna CM na mokro :)

nick stahoo

blog: yo-bike.republika.pl/
dodano: 29 września 2007 13:06

Odbiłam do domu w okolicach kościoła przy Wrocławskiej(Bemowo), zresztą nie byłam w nastroju imprezowym(tym razem z powodu kataru).

nick lavinka
dodano: 29 września 2007 12:40

a byłaś potem na imprezie, na Deckonstrukcji? organizował ją mój znajomy Lenar. No ale szacunek za to, że pogoda nie przestraszyła. Pozdrawiam

nick salq

blog: www.bezzadecia.blox.pl
dodano: 28 września 2007 23:49

No tak. Byłam tak zajęta nie wpadaniem na rowerzystę przede mną, że nic nie słyszałam :)))

nick lavinka
dodano: 28 września 2007 23:21

Widziałem Was na Broniewksiego, ten samochód, co pozdrawiając Was trąbił w rytmie "ce-ce-cewuka-cewukaes-legia!" to ja prowadziłem :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 28 września 2007 23:19

Także żałuję, zwłaszcza że mam dłonie pianistki ;-))) choć nie umiem grać :)))

nick lavinka
dodano: 28 września 2007 23:16

U Ciebie kaszka, u mnie porozmazywane... średnio jest ok ;-)

Szkoda tylko że pianista do tego miejsca nie dojechał.

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 28 września 2007 23:05

no to ja gratuluję w taką pogodę...

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.com

Prześlij komentarz