Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 26 września 2007

===== Polibuda III =====

Główny gmach Politechniki ma swoje tajemnicze zakamarki. Zwłaszcza na ostatnim piętrze. Lavinkę najbardziej fascynują schody prowadące na dach... Na przykład takie:

lub takie:


Oczywiście lavinka musiała się na nie wdrapać...

A widok ze schodów na komin i nie tylko :)


Najbardziej lavince spodobały się futurystyczne wieżowce w prawym dolnym rogu drugiego zdjęcia :)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 28 września 2007 1:29

A jakie piękne sale ze świetlikami w dachu zamiast okien :) Ja się dowiedziałam o 4 piętrze już na samym początku studiów,bo tam są "języki" :) I właściwie tylko po to bywałam w Gmachu Głównym... po wpis do indexu...

nick lavinka
dodano: 27 września 2007 22:02

A ja kiedyś się zdziwiłem, jak mieliśmy tam na tym poddaszu jakąś wigilię, albo śpiewanki... "na 4 piętrze? To tam jest 4 piętro???"

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl
dodano: 27 września 2007 16:52

Ja tam nie wiem, on zawsze wygląda tak jakby miał się przewrócić :)

nick lavinka
dodano: 27 września 2007 12:57

Trzeba chyvba zorganizować blogową eksedycję na komin :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 27 września 2007 11:41

Gdyby miał drabinkę to kto wie? :)))

nick lavinka
dodano: 26 września 2007 22:38

a na komin tez wlazłaś ? ;) pozdro.

nick cover

blog: obrazek.blox.pl/html

Prześlij komentarz