Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 10 września 2007

====== Warszavka korkiem stoi ======

W Warszavce jest architektura, mieszkają ludzie i zwierzęta. Ale wszechobecnym zjawiskiem pomimo różnych odgórnych zabiegów miasta są korki. Nie wiem kto je tak nazwał i dlaczego, trafniejszą nazwą byłby zator drogowy :) To kultowy korek na Trasie Toruńskiej w kierunku Białołęki na długo przed mostem:


A tu korek przy wyjeździe z miasta w kierunku Łomianek spowodowany głównie wymianą asfaltu... ale i na codzień bywa tam ciasno.


A to pomysł miasta na zmniejszenie korków. Park & Ride przy metrze Marymont.... tylko że ten parking jest w miejscu gdzie największe korki właśnie się kończą... no ale zawsze :) Tylko dojazd doń jest utrudniony... z powodu pzedłużającej się budową stacji Słodowiec... a dokładniej tuneli doń prowadzących...


Gdy lavinka robiła te ostatnie zdjęcia Pan handlujący tradycyjnie po polsku "ze stolika" bardzo się interesował. Serdecznie go pozdrawiam. Zresztą muszę sie tam wybrać ponownie, bo kończą się mi lakiery do paznokci, a tylko tam można dostać coś za 3zł :))))

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 24 listopada 2007 23:24

Ciekawy motyw z tymi samochodami jadącymi po ciągłej linii (zwróćcie uwagę na fotę nr 2)

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 14 września 2007 0:02

W takim razie tu byłam jeszcze blizej:
http://warszavka.bloog.pl/id,1993972,title,-Osiedle -Slodowiec-,.

:)

nick lavinka
dodano: 13 września 2007 19:18

a tak w ogóle to w tym cytrynowym bloku z pierwszego zdjęcia mieszkałem jeszcze 2 lata temu :)))

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.com
dodano: 11 września 2007 11:32

Odważny... :)

nick lavinka
dodano: 11 września 2007 8:14

Przez tę Toruńską to mój Ciotkusz cwałem na przełaj i slalomem na działkę się udaje - z narażeniem życia :)

nick przewodnikpokrakowie

blog: przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 10 września 2007 23:13

@ salq: Ja też metrowa dziewucha jestem :)
@ nomaderro: Masz na myśli TT?

nick lavinka
dodano: 10 września 2007 23:01

hohoho, moje tereny :)) fakt, tam jest ciągle korek :((

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.com
dodano: 10 września 2007 22:53

codziennie mijam korki na Puławskiej jadąc w przeciwną stronę, wcześniej mijałem korki na Jerozolimskich również jadąc w przeciwną :) jakoś mam szczęście do pracodawców. A do centrum wolę metrem jechać niż autem, szkoda nerwów i czasu :))

nick salq

blog: www.bezzadecia.blox.pl

Prześlij komentarz