Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 11 września 2007

======= ul.Ephraima Schroegera =======

Ephraim Schroeger to architekt urodzony w Toruniu. Jeden z ważniejszych twórców architektury warszawskiej z XVIII wieku. Styl:klasycyzm ale awangardowy francuski :))))
Bardziej zainteresowanych zapraszam do WIKIPEDII
A jak się znalazłam na tej ulicy? Ano za sprawą Kazia oraz pilnej potrzeby skorzystania z bankomatu... a dojść do niego mogłam ul.Kasprowicza lub Schroegera właśnie. Wybrałam przyjemniejszy wariant. Po drodze natrafiłam na otwartą bramę prowadzącą na klatkę schodową z drzwiami w serduszka :)



A to widok z okna na podwórko

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 11 września 2007 17:51

No proszę a tu zabytek :) Inna sprawa,że o ile serduszka na szybach dałoby radę zdzierżyć to maziaje na ścianach wręcz przeciwnie... grrr... Lubię graffiti pod warunkiem że nie niszczy tego co znajduje się od nim...

nick lavinka
dodano: 11 września 2007 17:10

Ojjj, jakoś nie przemawia to do mnie, wygląda jak klatka schodowa w jakimś menelskim bloku:)Pozdrawiam!

nick n.ataschk.a

blog: onthetop.blox.pl/html
dodano: 11 września 2007 16:55

Można się pobawić w zimno-ciepło :)))

nick lavinka
dodano: 11 września 2007 14:29

hehe, moje okolice :))) Lubię, lubię, lubię :))

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.com

Prześlij komentarz