Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 30 maja 2009

==== Warszawska Masa Krytyczna Maj 2009 ====

Wybraliśmy się z blipem i nie tylko na Masę. Nie padało tylko dlatego,że zabrałam parasolkę... a zastanawiałAm się czy zabrać kapelusik,ale w końcu wybrałam Piegowatkę, któRa odczyniła zły urok i... nie padało. Piegowatka przydała się w charakterze błotnika ;) 
  
A z blipa byli ^rmikke, ^maciejplonski, ^esme, ^steelman, ^antygon i spóźniony ^marsjaninzmarsa :)

Nie z blipa był Dawid z Adą i reszta Masowiczów ;)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 15 czerwca 2009 14:14

Tukee, ależ to 1.sukienka 2.byłam na dodatek w spodniach, choć pasuje też do rybaczków ;))) Taki strój a la baby doll :)

nick lavinka
dodano: 11 czerwca 2009 11:26

właściwy tyt. "masa krytyczna"

nick czyt
dodano: 11 czerwca 2009 0:43

Paulinio zgrabność Twojej osóbki jest urzekająca :) Pierwszy raz widzę Cię w spódnicy! I ta parasolka :) Bardzo stylowo:) Ślicznie :)

nick Tukee

blog: tukee.blox.pl/html
dodano: 31 maja 2009 21:08

Masa ludu...fajna sprawa
Pozdrawiam Serdecznie

nick annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 31 maja 2009 20:09

no i? Gdzie, gdzie??? ;-) Gratuluję ustrzelenia ;-D

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 31 maja 2009 17:54

@Hagen: Co tam, z cukru nie jesteśmy ;)
@JeGo: Ale bez burzy to jednak nie te emocje-nadrobiłam to dzisiaj z gradobiciem włącznie ;)

nick lavinka
dodano: 31 maja 2009 17:20

Piękna sprawa.

nick JeGo

blog: jegofoto.bloog.pl
dodano: 31 maja 2009 15:58

A u mnie cały weekend zasmarkany. Co z tego, ze parasol i kurtke wziałem, skoro pada tak, ze szkoda nosa za drzwi wystawiać. Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 31 maja 2009 2:36

@Artur: Nic tylko organizować wycieczki i jak się zbierze klkudziesięciu osób to przebijecie Masę Łódzką ;P

@Noijaktunierobić: Gdzie?!!! Ja chcę wiedzieć, choć podeślij na mejlu które zdjecie jak się wstydzisz publicznie ;)

nick lavinka
dodano: 30 maja 2009 22:45

o, na tych pozablogowych nawet ja się trafiłam :) pozdrowienia!

nick noijaktunierobic

blog: www.noijaktunierobic.blox.pl
dodano: 30 maja 2009 20:51

Szkoda, że takich pomysłowych akcji nie przeprowadza się w Bielsku... Pozdrawiam!

nick arturr-g

blog: bielskobb.blox.pl
dodano: 30 maja 2009 17:45

@Maciek: Muszę ze sobą częściej wozić Piegowatkę ;)
@Tomi:Jakbym na jakim zdjęciu ładnie wyszła na rowerze to może... spytam Antygona czy coś mu wyszło(choć szerze wątpię, urodzona portrecistka EL ma ze mną problemy a co dopiero amator) :)
nick lavinka
dodano: 30 maja 2009 17:04

a ja też tam byłem, i skrzyżowania, i peleton zabezpieczyłem, i rozpadać się miało, ale się nie rozpadało ;-P

nick maciek

blog: webthink.pl/
dodano: 30 maja 2009 16:45

A gdzie lavinka na rowerze? Bez tego się nie liczy ;-P
nick meteor2017
blog: tomi.blox.pl/

Prześlij komentarz