Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 1 maja 2009

==== Pojechaliście za miasto, co? ====

Ja też jutro jadę, ale na rowerze. Nie mam ochoty psuć sobie wyjazdu takimi widokami. Toto okolica planiowanego Mostu Północnego. I proszę powiedzieć, gdzie schował się tramwaj? ;)

Wolę już moje dwa kółka, pedały i bidon z płynem. Szkoda tylko,że do lasów nie można wjeżdżać, ale coś się wymyśli. W każdym razie jadę Kanałem Żerańskim do wód :) 

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 03 maja 2009 13:38

Ja zostałam...do pracy trzeba było pójść Ale narzekać nie będę, bo zamiast majówki, wybrałam się na kwietniówkę
Pozdrawiam Niedzielnie

nick annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 02 maja 2009 21:18

@Hrabia_Piotr: Tak, to te wycięte drzewa od mostu północnego.
@Kazuyoshi78: Też bym zrobiła wyliczankę, ale nie wiem ile osób mieszka w Zegrzu :)
@Arturr_g:O, to może i śnieg zobaczysz :)
@Hanula: Było fajnie i ciepło i piaszczyście czasami też :)
@Hagen: Tramwaj zanurkował jak kret w tunelu :)

nick lavinka
dodano: 02 maja 2009 18:33

No ja uciekłem za miasto. A tramwaj zapadł sie pod ziemię ze wstydu, że taki stary... Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 02 maja 2009 16:24

A ja się przemeisicłem z miasta 2-milionowego do miasta 200-tysięcznego, ot co.

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 02 maja 2009 10:19

Również będę oryginalny i powiem, że do Wisły i Istebnej jutro nie wybieram się autem, a PKSem:) A dalej będę maszerował z plecakiem górskimi szlakami na Soszów i Stożek:) Pozdrowienia!

nick arturr_g

blog: bielskobb.blox.pl
dodano: 02 maja 2009 10:07

O zakazie wstępu do lasów słyszałam ze względu na suszę. Zdjęcie ze schowanym tramwajem super. Miłego pedałowania.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 02 maja 2009 7:44

Lavinko, czy ten brak drzew przy linii tramwajowej ma związek z planowaną trasą mostu północnego?

Ja byłem wyjechany wczoraj, samochodem niestety, ale za to w miłym towarzystwie i zwiedziłem pałac i park w Młochowie.

nick Hrabia_Piotr

blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 02 maja 2009 0:04

@Tomek: O tak, rowerem trudniej się zakorkować :)

@Nomaderro: O to będzie mega impreza ;)

@Nodzer: Ja liczę na zwiekszenie masy ud, zawsze będę ciut grusza :)

nick lavinka
dodano: 01 maja 2009 23:39

I słusznie nie od dziś wiadomo, że rower to same zalety ;)) Można połączyć przyjemne zpożytecznym, i troche pzry okazji poćwiczyć ;)

nick Nodzer

blog: krakownacodzien.blox.pl/html
dodano: 01 maja 2009 22:24

ja też wyjeżdżam... do Marek na ślub... se pojadę :)

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.c o m
dodano: 01 maja 2009 22:13

Rowerom jeszcze nie grozi stanie w korkach :)
trasa między szczecinem a goleniowem dziś była zakorkowana, tak że jak ktoś jechał do Świnoujścia to szybciej mu wychodziło przez niemcy jechac

nick tomek

blog: kargulotko.bloog.pl

Prześlij komentarz