Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 3 maja 2009

==== Hale magazynowe przy Jagiellońskiej =====

Wrzucam do przemysłu, bo pewnie kiedyś bliżej im było do magazynoania produktów poprzemsłowych niż takich ak dziś.... czyli sterty kontenerów. Z drugiej strony nie wiem jednk jaie było ich pierwotne przeznaczenie. Konstrukcja na szkielecie żelbetowym jak widać. Zwyczajna sprawa,ale jakże pięknie jej w blasku słońca...

Wszystkie zdjecia do odnalezienia w albumie PRZEMYSŁ

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 05 maja 2009 22:39

Ostatnio mało po blogach latam bo mam wirusa na komputerze,który dziabie mi przeglądarki. Wywalić da radę tylko formatką systemu,a na netbuku to skomplikowane z racji nie posiadania cd. I brat ma mało czasu w tygodniu. Dlatego rzadziej wrzucam wpisy.

nick lavinka
dodano: 05 maja 2009 22:09

nie wiem gdzie to, ale skoro mówisz, że Jagiellońska przy fso to chyba sie wybiorę... bo ostatnio też po ruinach żem biegał, sprawdź u mienia :)

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.c o m
dodano: 05 maja 2009 9:43

Lubię takie postindiustrailne klimaty :-)

nick rubeus

blog: rubeus.eu
dodano: 04 maja 2009 12:27

Właśnie miałam podobne skojarzenia, tylko zimny mocny wiatr wtedy mi nie pasował. No, chyba że Grecja w zimie :)

nick lavinka
dodano: 04 maja 2009 12:15

Prawie jak Grecja, albo inna Riwiera - pobielone konstrukcje i błękitne niebo

nick stolicaiokolica

blog: stolicaiokolica.eu
dodano: 04 maja 2009 11:20

@Scb: Oj, to naprawdę stare FSO? Historyczna hala mi się trafiła....

@Hagen: No sam w sobie może śliczny nie jest,ale za to fotogeniczny ;)

@Kazu78: Łabędzi śpiew...

@Hrabia_Piotr: O, to ja z kolei się nie mogę doczekać :)

@Gmati: Jak tylko trafię, oczywiście będą :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 04 maja 2009 11:01

więcej takich konstrukcji poproszę

nick gmati

blog: o2u.pl
dodano: 04 maja 2009 8:25

Kazuyoshi78 - Albo przed sobą.

Hagen - przygotowuję wpis pt. "Poezja żelbetu", może wpadniesz? W zachwyt oczywiście :)

nick Hrabia_Piotr

blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 04 maja 2009 7:03

Chyba najlepsze lata ma już za sobą...

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 04 maja 2009 6:45

No ja jakoś nad zelbetonem w zachwyt wpaść nie mogę :) Ale niebo slicznie wyszło :) Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 04 maja 2009 5:05

to hala od FSO, jak mnie pamiec nie zwodzi.

nick scb

Prześlij komentarz