Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 1 marca 2009

= Metro Ratusz Arsenał Plac Bankowy Pizza Hut KFC i Błękitny wieżowiec =

Czyli stacja, której nazwa co jakiś czas się powiększa a ja przedstawiam je docelową nazwę. Jedna z moich ulubionych,ale jednak poza podium :)



Wiem, komentarze się krzaczą. Moje tez przechodzą za którymśtam razem co mnie wkurza niepomiernie. Jak kto chce coś powiedzieć,ale nie chce mu się klikać i klikać to proponuję miniczat po lewej stronie :)

p.s.Pewnie popełniłam błąd w naziwe pizzerii, ale zginęła mi ulotka a nie pamiętam jak to się pisze. I nie chce mi się sprawdzać w guglach ;)

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 21 kwietnia 2009 11:34

Obawiam się,że na pozostałych stacjach jest nie lepiej. To nawet nie jest kwestia projektu, już na starcie perony były za wąskie, a to narzucają warunki zabudowy niestety :/

nick lavinka
dodano: 21 kwietnia 2009 10:44

Niestety choć urokliwa to błędnie zaprojektowana
wystarczy popatrzeć jak ludzie na siebie wpadają
przy schodach ruchomych które są za ciasno wpasowane.

nick Nasqr
dodano: 08 marca 2009 3:40

Moja stacja :)
W godzinach okołowczesnopopołudniowych faktycznie tam mało ludzi jest. Za to o 7:20 się dopchać nie można ;)

nick marsjaninzmarsa

blog: marsjaninzmarsa.co.cc/
dodano: 03 marca 2009 7:40

Wyludnione miasto - też lubię ten wytrzeszcz oczu u zwiedzającego blog Japończyka.

nick yorryk

blog: osw.blox.pl
dodano: 03 marca 2009 0:08

"A ta stacja to otwarta, bo tak jakoś pustawo na zdjęciach. A może tam nie wpuszczają ludzi, co by nie pobrudzili nowych powierzchni :) Pozdrawiam."
Jakich nowych ... (?)

"Zawsze mi balans bieli szaleje na tej stacji, tak samo jak na dworcu Gdańskim."
U mnie w Oli można też samemu dostosować balans bieli - zobacz czy masz u siebie. A jak nie to może użyj oprogramowania... (=GIMP na przykład).

"Jednemu za niebiesko, drugiemu za żółto,zlitujcie się,następnym razem wstawię czarno-białe ;)"
Nie marudź...

A tak na marignesie co do komentarzy na blogach w Bloog. Ten serwis udostępniający możliwość prowadzenia bloga jest żenujący - toć to paradox, żeby były problemy z dodawaniem komentarzy...

nick Robert

blog: www . szambo-blog . blogspot. com
dodano: 02 marca 2009 20:48

Metro i z rowerem się przydaje, głównie po to by ominąć centrum,albo dojechać do dworca :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 02 marca 2009 20:09

Może sie tym razem uda.
Już nie długo wiosna, przesiądziesz się z metra na rower.

nick Renia i Jarek

blog: reniajarek.bloog.pl
dodano: 02 marca 2009 18:40

Wszystko zależy od tego które lobby okaże się silniejsze :) Ja optuję za placem Bankowym :)

nick lavinka
dodano: 02 marca 2009 16:12

Długaśna nazwa....

nick tomaszkargul

blog: kargulotko.bloog.pl
dodano: 02 marca 2009 15:00

Wiedziałam,że na Ciebie można liczyć ;)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 02 marca 2009 14:48

Do nazwy dopisałbym jeszcze Urząd Wojewódzki Kino Muranów Gruba Kaśka :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 02 marca 2009 13:33

Jedna z tłoczniejszych. Akurat zwiało mi metro, to i ludzie nie zdążyli wejść nowi :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 02 marca 2009 13:19

A ta stacja to otwarta, bo tak jakoś pustawo na zdjęciach. A może tam nie wpuszczają ludzi, co by nie pobrudzili nowych powierzchni :) Pozdrawiam.

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 02 marca 2009 12:12

@Robert: Zawsze mi balans bieli szaleje na tej stacji, tak samo jak na dworcu Gdańskim. A to długie to cała nazwa stacji, pełna :)

@Hrabia_Piotr: Jednemu za niebiesko, drugiemu za żółto,zlitujcie się,następnym razem wstawię czarno-białe ;) Co do znaczków, to się zgadzam. Billboardy też szpecą.

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 02 marca 2009 11:19

Jakieś przeżółcone te zdjęcia. A sama stacja to jedna z najładniejszych w Warszawie... była. Dopóki nie obkleili jej tymi wszystkimi reklamami, ekranami, wyświetlaczami i znaczkami wskazującymi kibel.

nick Hrabia_Piotr

blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 02 marca 2009 9:21

No to ja się wpisuję...

Ale niebieskie te foty...Dobra - stacja Ratusz-Arsenał jest, a gdzie reszta (Plac Bankowy, Pizza Hut, KFC i Błękitny wieżowiec)?

nick Robert

Anonimowy pisze...

Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

Prześlij komentarz