Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 28 lutego 2009

====== Okolica ulicy Zuga i Granowskiej .... ======

Jedno z miłych miejsc na spacery. Samochody jeżdżą, ale rzadko, ruch stanowią tylko okoliczni mieszkańcy, nawet jak się idzie środkiem ulicy to nie trąbią ;) Najpierw gazowa latarnia i parę budynków z ul.Granowskiej...
Potem kilka budynków z ul.Zuga (okolica szkoły sportowej)

i owa szkoła
A oto piesze przejście do ulicy Barcickiej. Tamże zauważyłam kota z poprzedniego wpisu.

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 05 marca 2009 13:11

O, to musiał się nie dodać. Przez kilka dni były kłopoty z komentarzami, moje też znikały :/

nick lavinka
dodano: 03 marca 2009 22:18

Wchodze, sprawdzam co mi odpisalas, a tu nie ma mojego komentarza? Co sie dzieje?

nick wildrose

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 02 marca 2009 12:13

Madre też się podobało, a ja tak cyknęłam od niechcenia. To nie był mój dobry dzień na zdjęcia :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 02 marca 2009 8:11

bardzo ładne to pierwsze zdjęcie latarni :)

nick krolowanocy

blog: krolowanocy.pinger.pl
dodano: 02 marca 2009 1:33

Zagrzmocone samochodami jest w weekendy i wieczorami. Ja byłam luzem w tygodniu, jakoś koło 15 chyba.

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 01 marca 2009 23:38

Niedawno byliśmy tam z Roztim. Akurat trafiliśmy na pana latarnika :) Fajne miejsce, ale niemożebnie zagrzmocone samochodami, czego tutaj tak bardzo nie widać!

nick Tukee

blog: tukee.blox.pl/html
dodano: 01 marca 2009 20:34

@Artur: Ogólna awaria blooga. Powtarzający się błąd. Jakaś niewydolność serwerów może. A może znowu spamerzy. Diabli wiedzą,ale chyba dziś nie dodam wpisu,bo to nie ma sensu.
@Jolanta: Będzie cieplej, będzie więcej wiosny na blogu :)

nick lavinka
dodano: 01 marca 2009 16:44

Ciągle zimowo...
Pozdrawiam:)

nick jolanta50505

blog: odzimydozimy.bloog.pl
dodano: 01 marca 2009 15:25

Ulica po prostu ładna, zdatna do życia:) P.S. Co Ci sięz tymi komentarzami dzieje?

nick arturr_g

blog: bielskobb.blox.pl
dodano: 01 marca 2009 13:20

Nie poradzę :/

nick lavinka
dodano: 01 marca 2009 10:17

Nikt się nie wpisał, bo zżera. Moje trzy komentarze do kota zżarło.

nick ela.d

Prześlij komentarz