Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 16 lutego 2009

====== Balkony służewieckie...... ======

Ostatnio mam okazję robić tylko ponure i szare zdjęcia, więc podrzucam coś z archiwum. Balkony na planie kwadratu, wygodne do postawienia stołu... bardzo małego ale jednak. W czasach, gdy powstawały - uznawane były za luksusowe. W Warszawie możne je spotkac na blokowisku służewieckim oraz na osiedlu w okolicy Słomińskiego (rzut beretem od Arkadii). Zdjęcia z kwietnia 2007.

A poza tym skoro aż dwóch blogerów wybrało mnie do Kreativ Blogger Award to i ja zrewanżuję się linkologią. Mam nadzieję,ze niektórzy się nie obrażą,że ich nie wybrałąm. Staram się umieszczać większość w blogrollu ale jest on coraz większy i sama nie jestem w stanie go ogarnąć. Dziś wrzucam blogi dawno i niedawno utworzone oraz dawno i  niedawno odkryte a chyba mało reklamowane. 


 




Proszę nie narzekać na nadreprezentację rowerzystów ;)


Zasady przyznawania wyróżnienia:
- na swoim blogu umieszczamy logo Kreativ Blogger, oraz informujemy, kto przyznał wyróżnienie
- nominujemy 7 blogów lub więcej do nagrody i podajemy link każdego z tych blogów
- informujemy wyróżnionego o nominacji w komentarzach na jego blogu. 

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 23 lutego 2009 0:59

:)

nick lavinka
dodano: 22 lutego 2009 22:22

Lavinko, dzięki za upchnięcie mnie posród Kreatywnych :)

nick staahoo

blog: htpp://staahoo.blox.pl/
dodano: 17 lutego 2009 23:40

Słabo pamiętam nazwy ulic, nie skojarzyłem :)

nick roztoczanski

blog: mojepstrykanie.blox.pl/html
dodano: 17 lutego 2009 23:26

Mam jeszcze jedno tego typu odbicie ale czekam na więcej, by zrobić dłuższy wpis :)

nick lavinka
dodano: 17 lutego 2009 17:54

Balkony calkiem fajnie wyszly, ale tez nie sa takie zle... i to odbicie w szybach noo swietny pomysl :)

nick wildrose

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 17 lutego 2009 2:11

:)))

nick lavinka
dodano: 16 lutego 2009 22:44

Kkurcze - dzieki :)
Choc niegodnym, z wdziecznoscia przyjmuje (jako ze wiadomo - dzentelmen nie pyta co ile kosztuje tylko pije co mu naleja) ;)

nick abnegat.ltd
dodano: 16 lutego 2009 21:29

@Tomasz: Myślę,że bywają nie tylko w Warszawie ale przydałoby się to prześledzić. Zdjae się,że widziałam takie w Olsztynie... ;)

nick lavinka
dodano: 16 lutego 2009 18:33

Takich balkonółw nie widziałem jeszcze, orginalne dosyć, podobaja się

nick tomaszkargul

blog: kargulotko.bloog.pl
dodano: 16 lutego 2009 18:33

Takich balkonółw nie widziałem jeszcze, orginalne dosyć, podobaja się

nick tomaszkargul

blog: kargulotko.bloog.pl
dodano: 16 lutego 2009 17:54

@Roztoczanski: Zgadza sie, to wlasnie osiedla miałam na myśli mówiąc przy Słomińskiego :)

@Tom: Muszę poszukać, na razie znalazłam Gajosa :)

@Tukee: Skleroza. Po prostu myślałam,że już je wstawiłam, ale jako że nie było ich na picasie to wynalazłam je na fotoforum i przeniosłam tu. Szukanie oryginałów na dysku zajęło by więcej czasu :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 16 lutego 2009 17:20

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
Nie mam pojęcia dlaczego tak długo trzymałaś te balkony w dyskowej szufladzie. Nie bardzo mi sie podoba to osiedle, ani to przy Inflanckiej, ale na Twoich chmurzastych fotkach architektura broni się dzielnie!

nick Tukee

blog: tukee.blox.pl/html
dodano: 16 lutego 2009 15:28

ładne foty, Pan Krzysztof Materna mieszkał w takim lokalu! Na youtubie można znaleźć kilka wspaniałych filmów ze scenami balkonowymi z tymi balkonami z Materną i Wasowskim. polecam!

nick Tom
dodano: 16 lutego 2009 14:49

Podobne balkony widziałem w okolicy Inflanckiej :)

nick roztoczanski

blog: mojepstrykanie.blox.pl/html
dodano: 16 lutego 2009 14:41

@Vojtek: No w moim pokoleniu tak się mówi o singlach, nie miałam pojęcia,że istnieją Tranzystory niesparowane! Ja taki chcę, powieszę sobie na szyi! :)

@Hrabia_Piotr: Pragę znam słabo, ani na Targówku ani na Gocławiu nie widziałam,ale też dawno mnie tam nie było :)

@Allela: Włąśnie się zastanawaiałam,czamu ludzie to zabudowują. Przeciąg nie przyszedł mi do głowy choć faktycznie, mój blok też ma głądką elewację i gdyby dobudować z mojej strony balkony - wiało by niemiłosiernie. Z drugiej strony bloku na szczęście są loggie.

@Nodzer: Zawsze się zastanawiałam co będzie gdy ich konstrukcja zacznie się starzeć. Ale chyba były policzone z zapasem pzez konstruktorów,bo trzymają się nieźle.

@Hanula: Ale trafiłam (i zazdroszczę wygodnego balkonu) :)

@Blezz: Trzeba wstawić mniejszy stół ;)

nick lavinka

lavinka pisze...

dodano: 16 lutego 2009 13:50

Na os. Potok też są takie. I pewnie jeszcze w paru miejscach. Jak się postawi stół to pewnie już się nie da wyjść na taki balkon, za to w kupie tworzą całkiem fajny efekt. Zwłaszcza z takiej perspektywy jak na zdjęciach.

nick blezz

blog: miastografia.blogspot. com
dodano: 16 lutego 2009 13:46

Taki właśnie mam, bo tam mieszkam.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 16 lutego 2009 13:30

No nie te balkony są niezwykłe ;)

nick Nodzer

blog: krakownacodzien.blox.pl/html
dodano: 16 lutego 2009 9:26

O! "Moje" balkony :) Rzeczywiście są wygodne - bo kwadratowe. Ale.. Nie wiem, czy wszędzie i na wszystkich pietrach, ale np.przy Tylżyckiej na 6 piętrze zupełnie nie można na balkonie posiedzieć. Zawsze jest jakiś przeciąg urywający głowę. Nawet kwiaty się nie trzymają targane wiatrem. Dlatego niektórzy zabudowali rozsuwanymi oknami, co zresztą widać na zdjęciu.

nick alElla

blog: alella.blog.onet.pl/
dodano: 16 lutego 2009 7:43

... oraz na Targówku i na Gocławiu. A może i gdzieś jeszcze...

nick Hrabia_Piotr

blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 16 lutego 2009 6:01

Wiesz lavinko najbardziej to mi się spodobało, że jesteś niesparowana! Tego jeszcze nie słyszałem. Brawo. Byc sparowanym. Pamiętam kiedyś za komuny to się w składnicy harcerskiej kupowało tranzystory do samodzielnego budowania radioodbiorników. I można było tez kupic tranzystory SPAROWANE:) A fotki blokowisk i balkonów są imponujące!
Pozdrawiam krajankę(nie makaron)
Vojtek&Żoliborz

nick Vojtek

Prześlij komentarz