Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 2 marca 2009

===== Idziemy na Barcicką na Starych Bielanach =====

Dziś druga część ostatniego zimowego spaceru w tym sezonie. Ale na początek chciałam nadmienić o kolejnym konkursie, w którym mam przyjmność brać udział (na szczęście nie smsowym). Znalazłam się w tak znamienitym gronie,że aż mi głupio. Nie, nie musicie na mnie głosować. Ale do głosowania w ogóle zachęcam, z pewnością kilka z wybranych przez Wprost blogów znacie i cenicie. Fotoblogi reprezentuję ja i Kazuyoshi78. Z Gtwb jest jeszcze Igor zwany Czajnikiem (Strefa słowa Igora) w kategorii Życie.

[...]Redakcja serwisu Blogbox postanowiła nagrodzić najchętniej odwiedzane i czytane blogi. Ogłaszamy konkurs na „Blog roku 2008”. Do konkursu wytypowaliśmy najchętniej czytane blogi w naszym serwisie z 10 kategorii:  


1.Polygamia – ROZRYWKA
2. iPhoneBlog.pl - TECHNOLOGIE
4 .Lekturki – KULTURA
5. Antyweb – Grzegorz Marczak – MEDIA
6. Archeowieści – NAUKA
7. Poradnik webmastera- Paweł Wimmer - TECHNOLOGIE
11. Tylko Mrok, tylko czarny humor – ROZRYWKA
12. Supergigant – SPORT
13 warszavka i lawinka - FOTOBLOG
14. Niezłe kino – KULTURA
15. Salon nowojorski – ŻYCIE
16. eM jak Media – MEDIA
17. Strefa słowa Igora – ŻYCIE
18. U Kuprasów – NAUKA
19. (NIE)Główny ekonomista – EKONOMIA
Głosowanie rozpocznie się 2 marca i potrwa do 16 marca. Zwycięzcę ogłosimy 18 marca.
Głos można oddać tutaj: blogboxinfo


A teraz przechodzimy do meritum czyli ulicy Barcickiej. Zaczynamy tam gdzie skończyliśmy,czyli pieszym przejściu z ulicy Zuga do ulicy Barcickiej.
I czas na Barcicką

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 05 marca 2009 13:09

@Jego: Nie mam nic przeciwko by przetrwał, pytanie czy serwis wirtualnej polski to pzretrzyma? ;)

@AlElla: Przypadek, ta trzynastka. Chyba.

nick lavinka
dodano: 04 marca 2009 22:11

Ależ cudności ten spacer :)

A blog dlaczego na 13 pozycji? Czy to jest szczęśliwa trzynastka?

nick alElla

blog: alella.blog.onet.pl/
dodano: 04 marca 2009 21:08

Jak takie blogi jak Twój przetrwają lata to będzie to piękna sprawa. Tyle dokumentów fotograficznych.

nick JeGo

blog: jegofoto.bloog.pl
dodano: 04 marca 2009 15:08

Nie, to zdjecia z zeszłego tygodnia :)

nick lavinka
dodano: 04 marca 2009 13:40

O rany, jeszcze tyle śniegu w Warszawce? Brrr, zimno mi na sam widok, ale te alejki i budynki...okolica chyba sympatyczna.

nick Lia

blog: www.myfirstblog.bloog.pl
dodano: 04 marca 2009 12:04

Zauroczyła mnie latarnia - lubię takie.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 04 marca 2009 11:01

Wszystko jedno, oboje w tym konkursie nie mamy większych szans ;)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 04 marca 2009 1:38

Ja już zagłosowałem na Twój blog, choć miałem niezły dylemat czy głosować na Warszawę78 czy Warszavkę.

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 03 marca 2009 23:45

@Kazu78:Spotkałam tylko jednego, czarnego (był w poprzednich wpisach).

@Wildrose: Latem dużo trudniej focić te rejony, bo zarośnięte straszejnie zielenią. Nie znam Gdyni zbyt dobrze,ale fajnie że macie tam podobne zakątki :)

nick lavinka
dodano: 03 marca 2009 22:16

Ten dom z okraglym okienkiem taki modernistyczny bardzo podobny do wielu kamienic w Gdyni na Kamiennej Gorze! Ladna ulica, bardzo mi sie podoba a w tej zimowej szacie to juz calkiem mi pasuje :)

nick wildrose

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 03 marca 2009 21:55

Jak się ma szczęście, to można na Barcickiej sporo kotów spotkać :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 03 marca 2009 21:02

@Blezz: I Cię obleciało za gazowe latarnie ;)

@Hagen: To jedna z cichszych dzielnic Warszawy. Mniej modna to i dlatego ;)

@Nodzer: W naszym koffanym kraju modne jest budować wielki mur. To daje złudne poczucie bezpieczeństwa :)

@Annika: Dziś trochę za mglisto na wiosnę,co? ;)

@Tukee: Nie, ta część jest po drugiej stronie Al.Zjednoczenia. Bliżej szkoły sportowej.

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 03 marca 2009 21:02

tym przejściem przedreptywałem setki razy mieszkając na Marymonckiej... Sentymentalnie mi się zrobiło... Dzięki

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.c o m
dodano: 03 marca 2009 20:07

Bardzo przyjemne okolica, czy to jest Lavinio przy Lasku Lindego?
Te dorodne sosny dodają wiele uroku.
Ja już zagłosowałam :) Trzymam kciuki !

nick Tukee

blog: tukee.blox.pl/html

lavinka pisze...

dodano: 03 marca 2009 19:37

Świetne jest to zdjęcie z latarnią
Pozdrawiam Wiosennie

nick annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 03 marca 2009 19:25

Całkiem ktoś ma fajne ogrodzenie, tyle, ze jak dla mnie to trochę za bardzo odcinające od świata ;)

nick Nodzer

blog: krakownacodzien.blox.pl/html
dodano: 03 marca 2009 18:36

Wygląda na takie ciche, spokojne miejsce. Fajnie. Podoba mi się. A, trzymam kciuki za głosowanie. Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 03 marca 2009 17:25

O proszę. Właśnie ostatnio szwędałem się po tych rejonach :)

nick blezz

blog: miastografia.blogspot. com
dodano: 03 marca 2009 16:40

@Artur_g: Zdjecia zeszłotygodniowe, jak jeszcze śnieg był. Dziś szaro i mglisto. Dzięki za głos bardzo wielkie :)

@Kaza: Śnieg jest, ale w stanie gazowym :)

@Sikor-world: Tu http://blogboxinfo.blogspot.com/2009/03/gosujemy-na-blog-roku-2008.html
Chyba zrobię baner, bo faktycznie link mało się rzuca w oczy.

nick lavinka
dodano: 03 marca 2009 15:56

lavinka a gdzie się głosuje?

nick sikor-world
blog: sikorworld.blox.pl

dodano: 03 marca 2009 13:53

To w Warszawie jeszcze snieg? :-O

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 03 marca 2009 11:55

No i oczywiście oddałem głos na Twojego fotobloga:) Teraz muszę tylko na naszego warszawę78:)

nick arturr_g

blog: bielskobb.blox.pl
dodano: 03 marca 2009 10:43

Ten budynek z drugiego zdjęcia troszeczkę przypomina Pawilon Wyspiańskiego w KRK. Ogólnie ulica mi się podoba. To świeże zdjęcia? U Was jeszcze śnieg?

nick arturr_g

blog: bielskobb.blox.pl
dodano: 03 marca 2009 10:39

Ten budynek z drugiego zdjęcia troszeczkę przypomina Pawilon Wyspiańskiego w KRK. Ogólnie ulica mi się podoba. To świeże zdjęcia? U Was jeszcze śnieg?

nick arturr_g

blog: bielskobb.blox.pl
dodano: 03 marca 2009 8:54

@Mef: No powiedzmy z wyróżnienia,które zawdzięczam czytelnikom tego bloga. W końcu wybrali 2 najpopularniejsze fotoblogi z blogboxa i wyszło,że Kazu i Ja. Dobrze nas gugle indeksują,ale z drugiej strony najpopularniejsza fraza z wejścia z gugli na warszavkę to lavinka. Chyba cała Zagroda mnie czyta ;)

@Hrabia_Piotr: Wydaje mi się,że to stara odremontowana willa. Niestety nie pamiętam czy to okna takie było od początku.

@Taaa:Z pewnością co innego niż Ty ;P

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 03 marca 2009 8:29

Pytanie, co pali redakcja bbox?

nick taaa
dodano: 03 marca 2009 8:21

Podoba mi się budynek w biało-czerowne pasy. Tylko to okrągłe okienko tam mi nie pasuje.

nick Hrabia_Piotr

blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 02 marca 2009 23:38

no to gratki z nagrody. widać , że blogujesz z pasją i zacięciem :)

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 02 marca 2009 23:38

no to gratki z nagrody. widać , że blogujesz z pasją i zacięciem :)

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 02 marca 2009 23:36

Te latarnie to niewątpliwa ozdoba Bielan, niektóre są gazowe(niestety świecą pół metra od latarni najdalej) :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 02 marca 2009 22:36

To ja będę pierwszy ;-)
Bardzo ładna fota latarni i tego domu na kolejnej focie. Dom pod nr 43 ma specklimacik.

nick staahoo
blog: yo-bike.republika.pl/

Prześlij komentarz